środa, 5 sierpnia 2015

Mucha lata- całe życie durna gra...

 Mucha lata. Tylko jedna ,a wkurza niemiłosiernie tu przy pierwszej mojej porannej kawie

 


A w ogóle to już odczuwam zmęczenie... tym bałaganem w domu...

 


Mucha lata
Nic nie bo­li
Nic nie wzrusza
Wokół pus­tka
Dzi­ka głusza

Ze­ro myśli
Ze­ro słowa
La­ta mucha
Bo­li głowa

Dur­na mucha
ciągle la­ta
Ta­ty nie ma
Po co ta­ta

Cicho, cicho
Nienor­malnie
Nikt nie wrzeszczy
Nikt nie wal­nie

Pajęczy­na
Su­fit biały
Na to wciąż
Wyt­rzeszczam gały

Nic nie czuję
Jes­tem sa­ma
Ma­my nie ma
Po co ma­ma

Jes­tem sa­ma
Pus­telni­ca
Anioł jas­ny
Nie- diab­li­ca

Za­bić mogę
Dziś każde­go
Dziś nie boję się
Nicze­go

Nie mam duszy
Nie mam ciała
Mucha la­ta
Osza­lała

Kto mnie zechce
Bóg czy sza­tan
Mucha fru­wa
Mucha la­ta

Nie mam duszy
Nie ma­ma ciała
Bo z ni­cości
Się ur­wałam

Ni­cość kocham
W ni­cość spa­dam
Nic nie myślę
Nic nie ga­dam

A na dworze
Słońce,plucha
Upał, skwar
I za­wierucha

Mucha la­ta
Dur­na mucha

Dur­ne słowa
Dur­na ja
Całe życie
Dur­na gra..

 http://szukaj.cytaty.info/wiersze/mucha-2.htm



************************************************************************************
 Już wiem co na obiad bez wielkiego gotowania. Kapusta od wczoraj ugotowana, a mam filet z wędzonego kurczaka. Mam zamiast drugiego dania lody kupowane w biedronce( moją maszynkę do lodów odstawiłam bo teraz na to ani czasu ani ochoty) pyszne i nie drogie, albo ten wczoraj upieczony jabłecznik. Choć prawdę  mówiąc letni mi bardziej smakował. Dziś jeszcze go nie próbowałam jednak ale wczoraj w nocy jeszcze się nim objadałam. Co tam kalorie(jakie kalorie he he) dla ludzi ciężko pracujących...

 http://takietampichcenie.blogspot.com/2012/05/kapusniak-na-wedzonym-kurczaku.html

Kapuśniak na wędzonym kurczaku



SKŁADNIKI:

    60 dkg kiszonej kapusty ( najlepsza   swojska, z marchewką)
    2 wędzone udka z kurczaka
    2 większe ząbki czosnku
    2 liście laurowe
    4 kulki ziela ang.
    wegeta i maggi do smaku



PRZYGOTOWANIE:

Z nóżek ściągnąć skórkę, obrać i pokroić mięso. Kiszoną kapustę pokroić, zalać wodą, dodać przyprawy i wstawić do gotowania. Po  pół godzinie dodać udka, doprawić wegetą i gotować do miękkości kapusty, u mnie było to następne pól godziny ( nie lubimy "ciapatej" kapusty:)) Podawać z ziemniakami, lub solo:) Smacznego:) 

Archiwum bloga