niedziela, 5 lipca 2015

Miłej niedzieli życzę

Przekładaniec truskawkowo-budyniowy

Składniki:
- 1 paczka budyniu waniliowego,
- 1 paczka budyniu kakaowego
- 1/2 kg truskawek
- 3 łyżki cukru pudru
- 5 biszkoptów do dekoracji
Sposób przygotowania:
Przygotować budynie według przepisu podanego na opakowaniach. Truskawki oczyścić, umyć, osączyć. Posypać cukrem waniliowym. Jeszcze ciepłe budynie układać warstwami w pucharkach, przekładając truskawkami. Desery owocowe dobrzeschłodzić. Porcje udekorować biszkoptami.

Znalazłam przed chwileczką w necie.




 Gorrrrąco!!! Dziś nic nie zmusi mnie do gotowania hehe... Miłej niedzieli życzę wszystkim do mnie tu zaglądającym...

7 komentarzy:

  1. ... a ja sobie odgrzałem wczorajsze ... rosół z "kuśkami", ziemniaki, skrzydełka i sałata z pomidorów ... miałem jechać na imprezę, jest upalnie ... więc "pod pierzynę" i tyle ...już po kawie i ciachu ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej niedzieli... :)))
    Sympatyczny ten przepis :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleczko, litosci!
    Takie pysznosci!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi odpowiada ten przepis. Owoce też dowolne, roboty mało.
    Jak dobrze, że zupę miałam wczorajszą, a gulasz zrobiłam wcześniuteńko z rana w szybkowarze w ciągu 30 minut. Potem tylko leżaczki - kanapa - leżaczki - kanapa.... tak cały dzień, z solidną drzemka w południe. Całuski Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny deserek i mało pracochłonny.
    Jak chcesz się dodatkowo ochłodzić to zapraszam do siebie.
    Serdeczności:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kobietawbarwachjesieni:
    Ale nas kusisz pysznosciami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani,dziękuję za Wasze komentarze, ale było tak gorąco że dziś padłam...

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga