poniedziałek, 29 czerwca 2015

Aby utrzymać nogi w dobrej kondycji, niezbędna jest aktywność fizyczna. Wybierzcie taką, która sprawia Wam największą radochę.

http://fashionelka.pl/domowe-spa-jak-zadbac-o-nogi-przed-latem/

Nawilżanie
Skóra nóg jest podatna na wysychanie, dlatego prawidłowe nawilżanie powinno być naszym codziennym rytuałem. Skórę nawilżamy zarówno na zewnątrz, jak i od wewnątrz.
Od lat do nawilżenia ciała używam oliwki dla dzieci w żelu. To dla mnie najwygodniejszy kosmetyk pod słońcem. Wmasowuję ją w mokre ciało jeszcze pod prysznicem, a następnie wycieram się ręcznikiem. Pozbywam się nadmiaru wody, a oliwka zostaje na skórze i pięknie się w nią wchłania. Szorstkość nóg mogą powodować również warunki atmosferyczne, pamiętajmy więc o kremach z wysokim filtrem.
Dieta
Prawidłowa dieta pomoże nam nawilżyć skórę od środka. Niezwykle istotne jest picie dużej ilości wody i spożywanie nienasyconych kwasów tłuszczowych. Wzbogaćcie swoją dietę o oliwę z oliwek, pestki dyni, orzechy i tłuste ryby. A jeśli nie lubicie pić samej wody, wybierzcie herbaty oraz spożywajcie owoce i warzywa składające się w 85% z wody (ogórki, czereśnie, arbuzy, marchew, seler, buraki).zdrowe-jedzenie-1050x701
Sport
Aby utrzymać nogi w dobrej kondycji, niezbędna jest aktywność fizyczna. Wybierzcie taką, która sprawia Wam największą radochę. 

************************************************************************

Znalazłam to w sieci. Lato moda na spódniczki i sukienki a to powód by się baczniej przyglądać naszym nóżkom. Moje nie były dotąd dla mnie problemem. Przez wszystkie lata dzielnie mnie nosiły i to bez bólu.

Ale to się już kończy niestety. Palce prawej nogi mi ostatnio dokuczają. Pewnie reumatyzm i S K S...

10 komentarzy:

  1. ... to wszystko prawda ... ale i do tego minimum zdrowia potrzebne ... :lubię "zieleninę", jak królik ... czy to reumatyzm? ... już ud dawna ... nic nie poczniesz bo to SKS ! ... niestety ... chrup, chrup marchewkę ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Andrzeju z górki juz mam to i bóle tu i ówdzie będą coraz częstsze.Tylko i w tej zieleninie teraz za dużo rozmaitej chemii, czyli z tą marchewka także juz trochę ostrożniej. Ale jarzyny i owoce u mnie dziennie. Mam juz własne wiśnie w ogrodzie. ..pozdrawiam nawzajem-;))

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ten stolik różności :)))) A motto cygańskie jest wspaniałe :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzedniczka zwróciła moją uwagę na przysłowie cygańskie. Bardzo mądre, bardzo piękne. Myślę, że teraz jest właśnie pora naszej zimy.
    Co do dolegliwości, mnie parę dni bolało kolano. Maść końska pomogła /nie wiem, na jak długo/.
    Jak nic SKS . Całuję Uleczko droga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mam maść końską. Muszę spróbować Aniu. Dobrze że mi to tu przypomniałaś. Dzięki bardzo! Rozglądam się już niestety za jakimś tańszym węglem na zimę..Tak szybko(za szybko) ten czas nam ucieka.Buziaki wzajemne-;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością o nóżki trzeba dbać. W końcu noszą te nasze piękne i wartościowe ciała już wiele lat.
    A chorobą S.K.S. nie trzeba sie wcale przejmować.
    Serdeczności Uleczko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. S.K.S. czy się przejmujemy albo i nie za bardzo, to i tak nadchodzi jak się ma to szczęście hehe.Serdeczności wzajemne-;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny masz ogród Uleczko! Zazdroszczę Ci tych czereśni i jabłek, u nas, choć to nie tak daleko znowu od Ciebie, ziemie piaszczyste, las wszystko wyciąga i czereśnie, czy wiśnie nie udają się, a do tego mamy tego lata najazd ptaków /szpaków szczególnie/, zjedzą wszystko co urośnie, co nie zabezpieczone siatką jest w momencie zjadane - znak to, że tym razem zima będzie szybka i długa /podobno/. Pozdrowionka - Aga z Sosnowego Lasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas szpaków w tym roku jak na lekarstwo Aga. Najwidoczniej są teraz tam u ciebie. a co potrafią zjeść to wiem bo z czereśni niewiele zbieram .szczególnie z tego co wyżej rośnie. Wiśni za bardzo nie zjadają. Za to jesienią moje winogrona. W mig wszystko zjedzone..A zima lepiej mnie tu nie strasz kochana, bo dopiero ma byc lato. Pozdrawiam i cieszę się że do mnie zaglądnęłaś. Dawno Cię tu nie było..Aga z Sosnowego Lasu

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga