poniedziałek, 18 maja 2015

Dziś po wczorajszej uczcie rodzinnej


Obrazek z sieci

Dziś po wczorajszej uczcie rodzinnej z pewnym lękiem weszłam na moją wagę. Uff, odetchnęłam z ulgą, bo nie jest aż tak źle..
 Dziś przez tydzień znów baczniej trzeba będzie się przyglądać temu co się do ust wkłada. Przecież chcę utrzymać tę moją wagę z tak niemałym wysiłkiem zdobytą ,chociaż jednak doszło już 2 kg to nie panikuję, ale nie może za skarby tego być więcej, hehe. 

Wyszperane dziś w sieci.(Warto poczytać sobie całość)

MITY DOTYCZĄCE WARZYW I OWOCÓW

Czy w cytrusach znajdziemy najwięcej witaminy C? Czy ziemniaki są tuczące?
 I czy połączenie pomidora z ogórkiem wyjdzie nam na zdrowie? 
Chociaż powszechnie wiadomo, że warzywa są cennym składnikiem naszej diety,
 na ich temat krąży wiele sprzecznych informacji.
Postanowiliśmy uporządkować wiedzę i obalić kilka żywieniowych mitów.
Według zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia
 powinniśmy spożywać dziennie przynajmniej 400 gram owoców i warzyw. 
Jednak nie bez znaczenia jest to, w jakim będą zestawie oraz w jakiej formie.
 Mity dotyczące tych przekąsek mogą nas wprowadzać w błąd.(...) ..całość pod tym linkiem
http://republikakobiet.pl/diety/przydatne_na_co_dzien/mity-dotyczace-warzyw-i-owocow/

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj uważam i to jeszcze jak. Mieć 10 kg mniej do dźwigania ,to mój kręgosłup naprawdę to z wdzięcznością odczuł...nie mogę mu teraz z powrotem tego dokladać..

      Usuń
  2. Na lato łatwiej o motywacje żeby trzymać formę i figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Latem też chętniej się ruszamy, ale i pokusy wcale nie bagatelne. Ach te truskawki ze śmietana i cukrem, albo te pyszne ciasta owocowe... hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. ... nie "przeginaj" ... wybory miss dopiero za rok, więc pozwól sobie ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech Andrzeju te czasy w moim życiu mam za sobą ,ale kto nie lepiej jak Ty mnie zrozumiesz, że lekko i bez bólu chodzić w starszym wieku, to naprawdę ważniejsze od tytułu Mis Universum ..pozdrawiam-;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz sprzyjający czas do utrzymania wagi /pomijając imprezy i spotkania/. Sporo ruchu w ogrodzie, owoców i warzyw do wyboru, do koloru, a wszystko smakowite i świeże. Nie ma się co przejmować jednorazowym skokiem wagi, bo to w ciągu 1-2 tygodni gubi sie. Wiem z autopsji. Buziaki Uluś, cieszę się, że zajrzałaś na polecany blog :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież wiem jak to jest kiedy w komentarzach mało co się dzieje. To jednak zniechęca do pisania bloga. A z wagą to jednak nie jest łatwe to utrzymanie wagi. Trzeba się bardzo pilnować by nie popełniać wcześniejsze błędy. Ruch w ogrodzie dobrze robi, ale tez jest co robić tu u mnie. Dziś przed chwileczką dopiero wróciłam cala umęczona. zrobiłam przy okazji zdjęcia. Pięknie rozkwitły azalie i konwalie pięknie pachną. Buziaki Aniu-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga