piątek, 10 kwietnia 2015

włosy to problem wielu z nas.

http://jejswiat.pl/5472,zniszczone-wlosy-maseczki-ktore-im-pomoga



Obrazek z sieci

Zniszczone włosy to problem wielu z nas. Zwłaszcza zimą stają się suche i łamliwe. Na szczęście możemy im pomóc. Trzeba tylko chcieć i mieć na tyle silnej woli, by to chcenie nie skończyło się na przeczytaniu przepisu na maseczkę do włosów. Najpierw więc zapoznaj się ze składnikami mikstury, a potem weź się do roboty. 

Maseczka do włosów słabych
W tym przypadku doskonale sprawdzi się maseczka drożdżowa. Wystarczy podgrzać pół opakowania drożdży piekarskich z odrobiną mleka i wetrzeć w skórę głowy. Potem należy owinąć włosy folią i poczekać kwadrans. Następnie płukanie i mycie szamponem. Ta maseczka wzmocni cebulki włosów. Jest też doskonała dla włosów przetłuszczających się.

Maseczka z awokado na włosy suche
Rozgnieć widelcem dojrzały owoc awokado, a następnie dodaj 3 łyżki majonezu lub śmietany. Miksturę trzeba nałożyć na umyte włosy, owinąć je ręcznikiem i odczekać pół godziny. Później wystarczy kąpiel z użyciem szamponu do włosów suchych.

************************************************************************************************************
Mało kto nie ma problem z włosami(zresztą nie tylko tymi na głowie hehe) Moje od zawsze były delikatne i cienkie choć mi się dobrze układają, bo mają naturalny skręt. Kiedyś regularnie stosowałam na nie maseczkę z olejem rycynowym. Drożdżowej nie stosowałam jeszcze ale chyba warto będzie spróbować. Dawniej często zmieniałam kolor na moich włosach, teraz pozostawiam je takie jakie mam naturalne. ale juz tu i ówdzie połyskują mi srebrne niteczki . Cóż-wiek robi swoje, choć czasem są to także  geny. W rodzinie mojej mamy nie było siwych staruszków. Pradziadek podobno w wieku 80 lat był jeszcze kruczo- czarny, a prababcia za to miała bardzo gęste blond włosy i z warkocza często powycinała część owłosienia, bo warkocz po zaplataniu bardzo jej na głowie ciążył. Ale w tamtych odległych już czasach chemii nie stosowano tak jak to się teraz dzieje. No i mamy taki niestety teraz problem z naszymi włosami i nie tylko. 

14 komentarzy:

  1. ... przerzedniały ... posiwiały ... mówili, ze szpaki biorą ... guzik prawda ... a kiedyś były takie czarne ... i co ? ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i co? I nic Andrzeju. Kolej losu. Pozdrawiam -;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też na stare lata trzy piórka na krzyż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni mają za dużo inni znów za mało, ale co robić.. Pozdrawiam Grażynko-;))

      Usuń
  4. Ja akurat nie mam problemów z włosami tylko z paznokciami. Całe życie mam bardzo słabe i cieniutkie paznokcie. Nigdy ich nie zapuszczałam i nie malowałam. Zawsze mi się rozdwajały, łamały i nie było na to rady. Az dziwne, że włosy przy tym mam całkiem dobre.
    Pozdrawiam serdecznie Uleczko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście dziwne Stokrotko. Pozdrawiam zmęczona pracą w ogrodzie-;))

      Usuń
  5. -- no tak, włosy to problem mniejszy, lub większy, ale zawsze... u mnie taki, że jest ich ciągle w nadmiarze, do tego proste i sztywne, ze niewiele można z nimi zrobić... przez lata nosiłam długie, spięte lub zaplecione w warkocz i odrobinkę wiem, jak czuła się Twoja prababcia z takim ciężarem, dlatego idąc na łatwiznę i wygodę od kilku lat noszę krótkie... problem był jeszcze, by znaleźć dobrego fryzjera, ale i to mam za sobą... dodam tylko , że strzyżenie moich krótkich włosów, trwa ponad godzinę... dobrze,że Pani Ania nie bierze większej zapłaty hi hi... - podobne włosy do moich ma jedynie Hubert, no bo moje dziewczyny to tak w normie... tak więc ... jedni mają za mało, inni za dużo...
    -- buziaczki.... wiosna na całego, a ja.. zakatarzona i z temperaturą... // wirtualnie nie zarażam, więc ten "buziaczek "bezpieczny ;) //

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre takie przeziębienie wiosną. Mój starszy wnuk także leży z angonąA co do włosów to takie proste i trudne do układania ma mój starszy syn. Dziwne po kim to ma, bo męża włosy się mocno kręciły, ja także miałam naturalne loki ,podobnie ma córka i młodszy syn.(ten młodszy to teraz ma strasznie rzadkie już włosy, i ma tendencje do łysienia. Chyba po moim ojcu tak ma.) Buziaczki wzajemne Aliczku . Dziś jestem straszliwie zmęczona po pracy w ogrodzie.

      Usuń
  6. Nie mam problemu z włosami, czasem okresowo trochę wypadają, ale jest dobrze. Nawet moja fryzjerka Kinga ciągle to powtarza. Natomiast od kiedy piję codziennie łyżkę oliwy,do tego podziobię codziennie parę pestek z dyni i słonecznika, tak włosy jak i paznokcie są bardzo mocne. Pozdrawiam Uleczko :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. I bardzo dobrze robisz, bo jedzenie ma duży wpływ na nasze włosy i paznokcie. Ale geny także.Pozdrawiam Aniu serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie - przycięcie
    fotograf - beztalencie
    po którymś z rzędu skręcie
    odwracam się na pięcie
    szok estetyczny! przegięcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie - przycięcie
    fotograf - beztalencie
    po którymś z rzędu skręcie
    odwracam się na pięcie
    szok estetyczny! przegięcie!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga