niedziela, 12 kwietnia 2015

Ale to już było...Święta za nami a teraz jest piękna wiosna. Miłej poświątecznej niedzieli zaglądającym tu życzę

http://mobil.medienhauslensing.de/storage/pic/mdhl/artikelbilder/leben/3705574_1_30125167.jpg?version=1386754115%7D


http://www.hilfreich.de/sites/default/files/imagecache/article_image/images/easter_hare_bunny_egg_colourful_2.jpg

http://www.mitten-im-web.de/menita/data/kundendaten/191426/572490_original_R_by_gaensebluemchen_pixelio.de.jpg


http://smak-zdrowia.blogspot.com/2015/04/wyniki-konkursu.html

Podoba mi się ten przepis na mazurka(a kto powiedział ze po świętach sobie taki upiec nie można hehe)

Praca w te 2 dni w ogrodzie dała mi porządnie Kopa. Kości wszystkie mnie bolą, dobrze że dziś niedziela.
Zrobię zdjęcia w ogrodzie i może uda mi się je tu jeszcze dodać  do tego postu.bo już.pięknie kwitną forsycje




To zeszłoroczne zdjęcie. Aż tak pięknie jeszcze wczoraj nie kwitły. Zobaczę jak mi zdjęcia dziś wyjdą..

A to te dzisiejsze fotki z mojego ogrodu


To pozostałości po wycince w sobotę. Nie miałam już siły by to uprzątnąć(-; Ażeby te krzewy tak ładnie kwitły wymagają porządnego ciecia a jak widać tej pracy mi nie zabraknie o ile jeszcze sił mi na to wystarczy, hehe






Kwitnie już także moja mirabelka



12 komentarzy:

  1. ... dziękuję, odwzajemniam ... byłoby dobrze gdyby "nie łupnęło w krzyżu"... a tak człowieka uziemiło ... jeszcze z klasztoru powróciłem ... perspektywy niewesołe ... "pośmarowałem", zobaczymy ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ale Cię wzięło biedaku.Serdecznie współczuję bo masz gorzej jak ja bo na razie juz mi przechodzi. Zrobiłam zdjęcia w ogrodzie, a wieczorem na mszę wieczorną pójdę. Wszystko powoli. Zdrowia Ci z serca życzę Andrzeju. Przytulam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie podobnie, mirabelka i forsycja kwitną, koty się wygrzewają, ciast nie piekę, bo mi się nie chce. Pogodnego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To mamy coś wspólnego Cynia mi się piec także juz nie chce hehe. Opalałam twarz i nogi dziś na moim balkonie. Pogoda cudna. Buziaki-;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci kwitną forsycje Uleczko, a u mnie tylko dereń / na nalewki/, żółciutki, no i narcyze, pierwiosnki, zaczynają tulipany, a trawnik cały w stokrotkach....pozdrawiam serdecznie - Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej masz pożytek z derenia a u mnie tylko ciężka praca z tymi krzewami Aga. Nie wiem czy dziś sił mi wystarczy na pracę w ogrodzie. Ale nic na siłę. A dzień i tydzień dopiero przede mną hehe. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie-;))

      Usuń
  6. Uleczko - przepiekny masz ogród.
    Ja wczoraj tak się napracowałam na działce, że dzisiaj rano wogóle nie miałam siły wstać z łóżka.
    Tak to jest jak człowiek chciałby wszystko na raz zrobić w ogrodzie a siły już nie te....
    Wczoraj moje chłopy przygotowywały deski na nowa werandę, bo nam się stara juz zawaliła ... Dopiero będą mieli harówkę w nastepne soboty.!!!

    Pozdrawiam całkiem wiosennie Uleczko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękny komplement Stokrotko. Z tą werandą to czeka rzeczywiście ciężka praca skoro jej się sami podejmują.Teraz kiedy forsycje kwitną to ogród wygląda bardzo wiosennie, ale też wymaga pracy, a z tym u mnie juz nie za bardzo jest OK. Podobnie jak ty siły mi wysiadły i przeleżałam niedzielę na balkonie. A dziś choć słonecznie, to nie wiem czy dam radę popracować w ogrodzie. Ale i tu w domu mam co robić. Zdrowia i miłego dnia Ci życzę-;))Buziaki-;))

      Usuń
  7. A u mnie kwitnie brzoskwinia /chyba to brzoskwinia :( /. Forsycja jest piękna i ozdobna, mam ochotę i u nas posadzić w miejscu wyciętego bzu, chociaż mąż protestuje. Posadziliśmy tam młodego świerka i obawia się, że za parę lat będzie zbyt ciasno. Pozdrawiam Uleczko, pięknie u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świerk rośnie wolno,i nie ma z nim tyle pracy co z takimi krzewami. Nie dziwię się mężowi Aniu.Krzewy wymagają regularnego cięcia bo inaczej wymkną się z pod kontroli podobnie juz jest tu u mnie.Wyobraź sobie siebie samą z taka pracą w ogrodzie. Życzę Wam wspólnie długich zdrowych lat i radości z pracy w ogrodzie.Pozdrawiam serdecznie-;))

      Usuń
  8. Naprzeciwko zamku w Sztumie widzieliśmy dziś monstrualnie wielką magnolię. Kwiaty jeszcze w większości w pąkach, ale samo drzewo robiło ogromne wrażenie... Pozdrawiam wiosennie, choć u nas dziś było dość zimno i wietrznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojemu bratu ktoś kiedyś z zemsty pociął i zniszczył w jego ogrodzie krzewy i drzewka w tym także piękna magnolię. Brat wówczas się załamał. Ale teraz po latach znów ma magnolię, także teraz juz w pąkach. Pięknie kwitnie magnolia. U nas także wiatr był zimny wczoraj choć słoneczko mocno już grzało na moim balkonie.. Pozdrawiam-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga