wtorek, 7 kwietnia 2015

176 885 butelek piwa tyle jestem tu warta hehe


obrazek z sieci

Temat do tego wpisu mam dzięki blogowi  naszej Klarki-http://klarkamrozek.blogspot.com/


Jeżeli chcecie,

 żeby Was cenili, 

ceńcie się sami

poniżej linki na ocenę waszych blogów


http://joemonster.org/link/pokaz/21969/Ile_jest_warta_Twoja_strona_wycena_domen_PageRank_za_darmo_

http://www.webarbiter.com/pl/uleczka-takiesobiepogaduszki.blogspot.com#geoIpMap



 229 950 USD
Wycena strony uleczka-takiesobiepogaduszki.blogspot.com w Euro: 190 909 €


 295 sztabki złota
Sztabki o wadze 20 gram
 66 wielbłądów
Wartość jednego wielbłąda to 3 kozy, 2 owce i 1 osioł
 176 885 butelek piwa
Wartość jednego piwa to 1,3 $
 19 996 butelek wódki
Wartość jednej butelki wódki to 11,5 $
 Dzienny przychód
 210 USD
Szacunkowe zyski z Google AdSense
 Przychód miesięczny
 6 300 USD


Szacunkowe zyski z Google AdSense


5 komentarzy:

  1. ... taka jak Ty to ktoś bezcenny ... nie wiem czy stać by mnie było chociaż na jedną rękę ... albo 1/3 tych "gałganków" co masz tylko w jednej szafie ... mój pan komputerek coś się wkurzył, zabrał mi trochę czasu i na jedną sukienkę dla Ciebie ... ale jest już chyba dobrze ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to tez ludzie nie wymyślą. Dla mnie ten blog jest jak na razie bezcenny, bo to trochę pomaga mi rozruszać moje szare komórki hehe..U mnie na szczęście kiedy mam problem z komputerem to jest mój starszy syn w pobliżu. Gdyby nie to pewnie by mnie tu nie było. 66 wielbłądów jestem tu jeszcze warta. Oj nie wiem czy tyle by za mnie zapłacił jakiś Arab hehe(żarty i głupoty tu piszę)..Pozdrawiam wzajemnie Andrzeju

    OdpowiedzUsuń
  3. kobietawbarwachjesieni:
    Ja także swoje szare komórki ćwiczę przy pomocy komputera. A prowadzenie bloga daje nie tylko dużo radości, ale i każe ruszać głową i to dobrze ruszać. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po świętach jakoś ciężko mi tą głową się rusza, hehe. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Hellooou, a gdzie mój wczorajszy komentarz ????

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga