poniedziałek, 9 lutego 2015

ja jestem jednak już bardzo stara.hehe







Cieszyć się jeszcze życiem hehe ?.


No to mam temat.

 Bez względu na wiek, korzystać z chwili bez żalu ,że przemija?

Pytam się czasem dlaczego niektórzy czują się tak staro nawet już przed czterdziestką.




 A są inni po siedemdziesiątce pełni sił i wigoru.




 Chyba tym źródłem młodości jest to coś w nas samych.

 Samo takie sztuczne odmładzanie się niewiele pomoże o ile nawet nie postarza i ośmiesza.

Ponieważ sama zbliżam się do kolejnych moich urodzin,czuję wielką obawę
,czy na młodość,niezależnie od wieku ma szansę ktoś, co waży więcej niż powinien,

bez gęstych pukli włosów,jędrnej skóry, lśniących bielą zębów   wszystkich już nie ma???
I tu ogarnia mnie strach! 



Qurna  ja jestem jednak już bardzo stara.hehe

11 komentarzy:

  1. Nie napiszę Ci Uleczko, że jesteś młódką, ale jesteś świetną, dojrzałą kobietą. Pełną energii, poczucia humoru, poczucia rzeczywistości. Z otwartym umysłem, nowoczesną. A poza tym mądrym, życzliwym człowiekiem. Całuski poranne ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu qurna Anka nie śpisz? Czemu chopu spod pierzyny uciekosz ? Weźmie się jeszcze kiedy i zeźli, qurna. Teroz wiem, tak jak jo ... na pączki do ~Uleczki, qurna. Ale pychota ! Obie Wos pozdrawiam, ranne ptaszki. Smacznego ! :) :)

      Usuń
    2. ża to się wyspałam za wszystkie czasy, bo się przebudziłam juz po 11 hehe. Buziaki za te Twoje komentarze Andrzeju-;))

      Usuń
    3. A co mi pozostało jak nie to poczucie rzeczywistości hehe. Buziaki juz po 12 a ja dopiero tu kawę piję, i kotłownia za chwilkę będzie tu w realu, bo sypie śniegiem i luty pokazuje co on to potrafi..ech.. ale do wiosny już niedaleko mimo wszystko..

      Usuń
  2. Qurna nieprawda. Tyle nas Cię jeszcze miłuje ! Qurna, dziś mniej ważne "Czy chop, czy baba", qurna. Piecz qurna te swoje pączki, wcinaj. Niech w biodra idzie, qurna lubię pączki i puszyste ! Serdecznie Cię qurna pozdrawiam, Opolanko miła ! PLURIMOS ANNOS ~Uleczko , już dzisiaj, qurna ... :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulka, starość to stan umysłu a nie ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ciała także. A życie ludzkie to podobnie jak metr, który ma 100 centymetrów..,a na nim wystarczy sobie popatrzeć ile do tej setki(optymalnie rzecz biorąc )nam jeszcze pozostało. Do 50 idzie w górę, a po 50 już z górki niestety i to w tempie coraz to szybszym jak mi się wydaje (bo rok i miesiąc jest dla mnie coraz to krótszy.) , i to czy tak albo inaczej na to się popatrzy. Operacje plastyczne i nasz wygląd zewnętrzny tylko trochę nam zamaskują ten nieodwracalny problem .. Pozdrawiam Basiu bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Uleczko! Młoda jesteś i tyle..biorę z ciebie przykład, że jeszcze wiele rzeczy można! Wczoraj czytałam Twój blog i co? Zaraz upiekłam pączusie, nie na śmietanie, tylko jogurcie naturalnym, bo akurat miałam, no i dałam mniej cukru...pychotka! 2 dni było co do kawki...polecam wszystkim, szybko i smacznie - u Uleczki! Pozdrawiam serdecznie z zasypanego śniegiem Lasu! Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Na jogurcie Aga? To gratuluję że Ci się udały. Też je zrobię bo to naprawdę smaczne i tanie jedzonko te pączusie Dr. Oetkera. Na śmietanie robiłam je juz wiele razy. Jutro wybieram się na większe zakupy z moja synowa do Tesco. Teraz w tym śniegu to korzystam z jej uprzejmości i samochodem sobie znów zapas zrobię. Lodówka powoli mi się opróżnia. Pozdrawiam Cię serdecznie Aga z Sosnowego Lasu-;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojtam ojtam Uleczko!!!! Najważniejszy jest dobry humor, to że się jest lubianą i że się człowiekowi jeszcze chce.
    Bo jak się nic nie chce to wtedy jest starość!!!!!
    Fajna jesteś i już!!!!!
    Serdeczności najserdeczniejsze:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Stary Goethe napisał, że nie jest sztuką dożyć naszej starości, ale wielką sztuką jest nauczyć się z nią jakoś żyć. To rzeczywiście jest sztuką Stokrotko ,i dziennie się o tym przekonuję. Pozdrawiam Cię serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga