niedziela, 11 stycznia 2015

życie przechodzi nam obok, plecami się do niego odwracamy. Chcemy inne, lepsze życie… nie wiedząc jak dobrze się mamy

Jest dobrze, wcale nie jest tak żle, 
ale my wciąż czegoś lepszego szukamy. 
Pragniemy lepszego dnia, życia, siebie, 
nie zadowalając się tym co już mamy. 
A mamy przecież tak wiele, 
lecz tego nie doceniamy. 
Sięgając po skrawek nieba, 
zapominamy o tym co na ziemi kochamy. 
Niedobry dzień skupia naszą uwagę, 
a dobry nie zauważamy. 
Przyjaciela, który stoi koło nas, 
w poszukiwaniu innego odtrącamy. 
Zdrowie, cóż to takiego nadzwyczajnego? 
W drodze życia często je zawalamy. 
A jak choroba nas zaskoczy, 
to wtedy sobie o nim przypominamy. 
Żyjąc tak, życie przechodzi nam obok, 
plecami się do niego odwracamy. 
Chcemy inne, lepsze życie… 
nie wiedząc jak dobrze się mamy

*********************************************************************************************
Coś niedobrego się ze mną dzieje.. Słaba jestem  i coś mam z oczami bo widzę czasem wszystko jak za mgłą. Wiersz ma mi pokazać ze nie jest jeszcze tak źle, a może być  gorzej...tfu tfu..

8 komentarzy:

  1. Masz rację Uleczko- może być gorzej więc cieszmy się tym co mamy... dawno już doszłam do tego wniosku widząc dookoła tragedie jakie mają ludzie. Ta piosenka pokazuje jakie mogą tragedie:
    https://www.youtube.com/watch?v=r5LMrrb3Nxo

    "...Więc ci dziękuję losie choćby tylko za to
    że nie musiałem się urodzić pod wulkanem
    że średni u nas klimat i przeciętne lat
    ale dzieciaki są przeważnie roześmiane
    i chociaż czasem przyfruwają szare dni
    a przez mój ogród nie chce płynąć żyła złota
    to przecież zawsze mogłem robić rzeczy trzy
    jeść, pić i kochać..."

    Zajrzyj do Kormorana i poczytaj jaki wspaniały list zamieścił- może wart skopiowania i tutaj. Pozdrawiam zdrówka życząc - choreńka Livia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wzruszający tekst Livia. Usciski serdeczne-;))

      Usuń
  2. Wszyscy mamy czasem takie dni. To minie...
    Pisząc te słowa przypomniałem sobie coś, w sam raz na dzisiejszy wieczór.
    Miłego czytania:
    http://tatulowe.blog.onet.pl/2014/02/20/im-wiecej-ciebie-tym-mniej/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wiatry nie wpływają korzystnie na samopoczucie. Warto kontrolować ciśnienie, Uleczko. A i zadzwonić do swoich w razie czego.
    Pozdrawiam kochana, uważaj na siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu juz mi dziś lepiej. Dziękuje za troskę i buziaki-;))

      Usuń
  4. Uleczko - kiedy byłaś u okulisty? Idż koniecznie, bo to mogą być początki zaćmy, ale to się operuje.
    Serdeczności Kochanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontroluję wzrok Stokrotko, i na razie ,na szczęście,zaćma mnie omija.. Serdeczności wzajemne-;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga