poniedziałek, 30 czerwca 2014

pada sobie deszczyk pada sobie równo....

http://wiersze.kobieta.pl/wiersze/kroplach-letniego-deszczu-367822






W kroplach letniego deszczu

Niebo się skarży od rana
tonie w palecie szarości,
ponad górami firana
mgieł melancholią się gości.






Krople w zachwycie zielenią,
tańczą leciutko na palcach,
bawią się z liściem i giną,
jutro nie będzie już walca.








W ciszę letniego ogrodu
tęskna melodia się wkrada,
w duecie z wiatrem ze wschodu
deszcz swoją baśń opowiada.(..)
autor












magda*

Dodano: 2012-08-07 00:03:02

obrazki z sieci



*****************************************
Piję moją poranną kawę i widzę że pada... Ale przyroda pewnie z tego deszczu się cieszy hehe, my to już raczej mniej..



14 komentarzy:

  1. Uleczko, ja się cieszę z deszczu, bo nie muszę podlewać moich roślinek, a w tym roku mam ich dośc dużo. Fajne te kociaki pod parasolem.
    Pozdrawiam porannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam też nie przeszkadza, ale dzieci teraz maja wakacje a u mnie teraz Kamil i Paweł pod parasolem biegają a moje koty u mnie na tapczanie.. Dobrze że teraz synowa jest tam w domu a nie babcia hehe. Pozdrawiam juz w południe-;))

      Usuń
  2. u nas tak było wlasni wczoraj...dziś nie ma upalu...ale przynajmniej już nie pada ;-)...ma się do jutra rozpogodzić....
    a ten wierszyk pamiętam od mojej babci ...pada sobie deszczyk ,pada sobie równo.....raz....a raz.....;-)...hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Aleś Ty domyślna , na góralu czy ci nie żal-;))) ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  4. ;-))) hihiihi.....wlasnie !;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ... a u mnie leje i grzmi ... kot pod parasolem a ja w chacie ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francuzi z trudem z Nigerią wygrali, a i teraz deszcz dopiero przestał padać.Z parasolem pilnowałam moje 2 wnuki(istny Bolek i Lolek z nich. ) Podejrzewałam ze coś za bardzo się chowają i zabrałam im zapałki. Ale chyba Kamila córka zabierze z powrotem na wieś. Fajne z nich dzieciaki ale zawsze coś zmajstrują jak są w dwójkę hehe. Deszcz jest potrzebny, choć wszyscy wolimy ciepełko i słoneczko. Pozdrawiam Andrzeju-;))

      Usuń
  6. I u nas pada. No i dobrze, bo już sucho w ogrodzie i trawka jakby traciła swoją soczystośc. Byle nie za dużo tego deszczu, bo jednak ciepła najbardziej nam potrzeba przecież.. Pozdrawiam serdecznie Uleczko :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Od zachodu idzie znów ciepełko. Tak widziałam przed chwilka na mapie pogody na satelicie. ale zobaczymy, bo z pogodą to nic pewnego.Deszcz jest też i u nas jak najbardziej potrzebny. Pilnowałam Kamilka i Pawła dziś od rana. ale pewnie córka Kamila zabierze do domu. (mam nadzieje hehe) . Ale zabawa z nimi bezcenna. Łobuziaki i miglance z nich ale ja to lubię.hehe. Pozdrawiam Aniu wieczorkiem-;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki uroczy ten wierszyk. Od razu człowiekowi przestaje przeszkadzać że pada. Margo

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się cieszę, gdy aura podlewa za mnie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Trawniki juz żółciutki się robiły, tak sucho było..

    OdpowiedzUsuń
  11. Pada...niech pada, do lasu wyjść wypada!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga