niedziela, 29 czerwca 2014

Cieszę się oddechem, nim Bóg postawi kreskę

http://www.tekstowo.pl/piosenka,dka,to_byl_dobry_dzien_feat__doniu__patrycja_smieja.html





(...) Cieszę się oddechem, nim Bóg postawi kreskę.
To dobry dzień, w którym mogę sobie jeszcze,
pozwolić na to by gasić słońce deszczem,
a każdy mój tekst nazwać ot tak wierszem.
Wreszcie nie chcę więcej, bo jest już dobrze,
byłbym idiotą gdybym chciał wszystko na perfekt.
Nie mogę powiedzieć, że złapałem życie w kleszcze,
choć mam je pod kontrolą wydaje się być lżejsze.
To po pierwsze, nie wątpię, że jestem tutaj po coś,
po drugie wiem, że jak dzieciak ulegam emocjom.
Ale jestem teraz tu i wyszedłem na prostą
to dobry dzień, żeby w końcu wejść w dorosłość.
To dobry dzień żeby podać rękę komuś,
jak nie wiesz komu to znajdź i kogoś polub.(...)

*****************************************************
Miłej niedzieli życzę tu do mnie zaglądającym..




Wprawdzie nie należy podobno dzień przed wieczorem chwalić, ale mam nadzieje że dziś będzie dobry dzień-;)))
                             *************
http://miloscwbrzuchumam.blox.pl/2012/06/Szybki-sernik-na-zimno.html

I jak wam się ten przepis podoba hehe. Nic tylko do dzieła-;))

Ja dziś idę na imprezę urodzinową na gotowe...


Szybki sernik na zimno

Sernik jest pyszny,  prosty i szybko się go robi :-)
PRODUKTY:
4 serki homogenizowane
3 galaretki o dowolnym smaku
Ulubione owoce

WYKONANIE:
2 galaretki rozpuszczamy w 3 szklankach gorącej wody, odstawiamy do przechłodzenia, po tym czasie dodajemy do nich serki i dokładnie szybko mieszamy.
Przelewamy do tortownicy i odstawiamy do lodówki,  Następnie układamy owoce i zalewamy trzecią galaretką rozpuszczoną w 1,5 szklanki wody.
Odstawiamy do stężenia.
Smacznego!



15 komentarzy:

  1. Tobie Uleczko również zycze milej niedzieli...ja wlasnie robie sałatki na popołudnie ,a na dworze padalo cala noc i nadal jakos pochmurno -ale co tam ! najważniejsze, ze mamy slonce w sercu ;-)...caluski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas późnym popołudniem wczoraj burza przeszła, i porządnie lało. Ale dziś piękna słoneczna pogoda. Sałatki robisz na grilla? Buziaki serdeczne-;)) Idę na kawę popołudniu(impreza dla dorosłych z okazji jeszcze urodzin Pawełka)

      Usuń
  2. nie. nie na grilla.....teraz mam imprezke....moja urodzinowa jeszcze ;-)...miłego popołudnia Uleczko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegapiłam Twoje urodziny?? Kiedy miałaś ?? 100 lat życzę z serca-;)))

      Usuń
    2. oj . już wPOLSCE: jak bylam...14 go ;-)...ale traz dopiero odprawiałam z moja rodzina u nas ... dziekuje ;-)

      Usuń
    3. U Ciebie pewnie także już się Twoje przyjęcie teraz kończy. A przed chwilką wróciłam. Siedzieliśmy w domu bo na dworze lało. Dobranoc. -;))

      Usuń
  3. ... Bogu dzięki ~Uleczce już lepiej ... i od razu takie pyszności ... takiego to i ja spróbuję, a co ! ... żem chłop to od razu fajtłapa ? ... wczoraj moja bliska znajoma dała mi przepis na sernik na zimno o nazwie "hrabia"... tego też spróbuję ... dziś dzień Pański ... ale jutro nakupię czego trzeba ... Biedronkę mam pod nosem ... i do dzieła ! ... będą prawie takie jak Wasze ... mniam, mniam ... ~Uleczko słodziutko, tak jak te Twoje pyszności ... Cię pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To pogoda tez nie jest bez winy Andrzeju. Pewnie znów gdzieś jakies burze, i mam tylko nadzieje że deszcz nie poleje, bo pewnie wszyscy będą chcieli dziś na tych Pawełka imieninach siedzieć na dworze a nie w mieszkaniu. Ale to nie my o pogodzie decydujemy. A sernik taki z tych małokalorycznych. Dlatego mi się podoba, i ciekawam jak Ci wyjdzie. Truskawki u nas już się kończą, ale można i z innymi owocami przecież. Wzajemnie pozdrawiam słodziutko-;))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dzisiaj piekłam ciasto z wiśniami. Już są w większości dojrzałe, w przyszłym tygodniu robimy sok i konfiturę. A ciasto smakowało szczególnie bratu, który jest smakoszem i sam także czasem piecze, głównie pierniczki dla wnuków. Dzień był wprawdzie słoneczny, ale z halnym , więc samopoczucie nie najlepsze. Pozdrawiam UIleczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas popołudniu lało a trochę z daleka grzmiało. Syn zrobił tort wiśniowy. Mam dość, było fajnie na tym przyjęciu, ale idę spać. Dobranoc Aniu-;))

      Usuń
  6. Uleczko, (nie gniewaj się na mnie, nie lubię się wtrącać ale widzę, że to nie Twój przepis), ten przepis jest do bani, galaretek nie wkłada się do zamrażalnika bo robią się z galaretki paskudne kryształki

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz poprawiłam .Masz całkowitą rację. Buziaki-;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego cuda na naszym dzisiejszym konkursie kulinarnym nie było. A szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlatego wkleiłam bo rzeczywiście wspaniale się prezentuje. A wiadomo przecież że oczami jemy także,a może nawet przede wszystkim-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga