niedziela, 11 maja 2014

Wielki finał czyli trans zwycięzcą

http://muzyka.onet.pl/pop/eurowizja-wielki-final-znamy-wynik-donatana-i-cleo/b249x

Skopiowałam całość z sieci


Conchita Wurst na Eurowizji




Konkurs wygrała drag queen Conchita Wurst, czyli 25-letni Thomas Neuwirth. 

Conchita jest jego scenicznym alter ego, wymyślonym trzy lata temu.

 Neuwirth przed przemianą w Conchitę studiował modę na Graz School of Fashion.

 Karierę muzyczną zaczynał w austriackim talent show "Starmania" oraz boysbandzie Jetzt anders!

 Piosenka Conchity Wurst "Rise Like a Phoenix" była na pewno jedną z lepszych w konkursie, 

ale czy najlepszą?

                                                           ***********************

gość : Zastanawiam się po co to całe głosowanie jak i tak wybiera kilkuosobowa komisja, której przewodniczy "poprawność polityczna"!!! Ludzi tylko naciągają na koszty... i umacniają coraz powszechniejsze przekonanie, że nie jest ważne kto i jak głosuje, ważne kto liczy głosy! Coraz bliższy jestem stwierdzenia, że zachodnia cywilizacja upadnie jak niegdyś cesarstwo rzymskie! 

Mam mieszane uczucia i trochę się zgadzam z opinią tego ,,gość*ia

18 komentarzy:

  1. Nie bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc o głosowaniu, sądziłam, że bezpośrednio głosują widzowie.

    Dla mnie to, czy Wurst jest transseksualistą czy transwestytą nie ma znaczenia - interesuje mnie życie prywatne artystów, gdy robią na mnie wielkie wrażenie. Conchita jest tanią wersją Celine Dion, zbyt egzaltowaną, akurat na scenę drag queen i chyba nigdzie indziej. Podobał mi się holenderski zespół country, THE COMMON LINNETS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cynia to przecież nie moje, bo jak czytałaś uważnie to napisałam z całą szczerością że to nie moje opinie i tu ciekawa jestem jakie są opinie znajomych blogowiczów czyli także Twoje Cynia. Dziękuję Ci za ten komentarz, bo wiesz ja z tych dawniejszych roczników ale nie żaden tam ,,Moher" hehe..Mnie Szwedka się podobała gdyby mnie pytano o mój gust...ta która 3 miejsce zajęła..

      Usuń
    2. Ja wiem, że skopiowane, ale miałam chyba kłopot się zorientować, gdzie się skopiowane kończy, a gdzie już tylko twoja opinia :).

      Usuń
    3. Moje opinie najczęściej tu wyrażam w komentarzach jak pewnie juz zauważyłaś. Moje posty i to mnie akurat interesuje, wklejam jedynie po to, by tu w blogowym świecie trochę podyskutować.

      Usuń
  2. Piosenka, barwa i siła głosu wykonawcy bardzo mi się podobały, chciałabym znać tekst piosenki, bo chyba ma pozytywne przesłanie. Mam nadzieję, że wygrała jakość a nie poprawność, ale w dzisiejszym wariatkowie wygrywa najczęściej czort :-( Polska piosenka nie była w moim guście...
    Uleczko młodo wyglądasz (fajne zdjęcia) i tak też chyba się czujesz :-) Pięknie kwitnie Ci bez i możesz się napawać jego zapachem na balkonie. U mnie kwitną konwalie jak na Twoim blogu, chłonę ich zapach, bo jednak czar i czas tych boskich kwiatów tak szybko mija. W nocy tak pięknie popadało. Miłej niedzieli Ci życzę- adela

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam konwalie. Pachną przepięknie.-;))Dzięki Bogu w tym roku nie choruję(odstukać!!!), więc i samopoczucie niezłe, ale dopasowane raczej juz do mojego wieku Adela. Moda teraz na dziwolągi, więc i miał fart . Bo nie tylko On jeden ładnie śpiewał.. Miłej niedzieli wzajemnie Adela-;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam ,śledziłam tylko nasze miejsce, w sieci ,ale świetnie napisałaś w komentarzu-moda na dziwolągi - przecież mamy i naszego rodzimego- Szpak-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłop w sukience i wiadomo było ze wygra. Zwariowany teraz czas i taki trend..

      Usuń
  5. W zasadzie nie oglądam telewizji, ale - tak jak wczoraj - zdarza się, że jestem na jakiejś imprezie, gdzie w tle leci włączony telewizor. Jako że było kilka osób i jak to przy wódeczce, wszyscy gadali jeden przez drugiego, mogłem jedynie co jakiś czas zerknąć i zobaczyć, czy usłyszeć kawałek.

    Całej piosenki nie słyszałem, ale podejrzewam, że była wykonana poprawnie. Mnie jakoś na kolana nie rzuciła, ale też nie była jakaś najgorsza. Gdyby oceniana była jedynie taśma muzyczna, to podejrzewam, że noty byłyby w połowie stawki. No, ale mamy przecież europejską politpoprawność i kobieta z brodą (g... tam kobieta, przebrany facet) zasługuje na wyróżnienie. Kiedyś takie coś pokazywali w cyrku, dziś jest to model do naśladowania, bo jest to "nowoczesne". Nawet komentować się nie chce, bo było wiadomo, że wygra, zanim otworzył gębę i zaśpiewał.

    Idiotyzmem jest system głosowania: Polska w Irlandii i Wielkiej Brytanii zajęła pierwsze miejsce w rankingu telewidzów, to dla równowagi... jury przyznało jej ostatnie miejsce. Rezultat był taki, że przy średniej wyszło... 0 (słownie: zero) punktów. Dla mnie idiotyzm i czysta manipulacja, ale sam temat tak mnie mało obchodzi, że nawet mnie to nie denerwuje. Gorzej, że takie same manipulacje są przy sprawach istotnych, które dotykają mnie bezpośrednio. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się szwedzka piosenkarka podobała., która 3 miejsce zajęła..-;)

      Usuń
  6. Nie oglądałam transmisji, ale "przebój" polskich dziewcząt na pewno nie był najwyższych lotów. Ani tekst, ani muzyka. Chyba pomylono zaproszenia.... Pozdrawiam Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz rację z tymi ,,wysokimi lotami" naszego przeboju Aniu..Pozdrawiam wieczorkiem-;))

      Usuń
  7. ... melodia owszem, reszty nie rozumiem ... to nie dla mnie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja rozumiem tylko pojąć nie mogę hi hi hi...co za czasy nastały.. Ale Austria się cieszy z tego pierwszego miejsca. Poczuła trend i modę na takie zdziwaczenia...no i wygrali-;))

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się piosenka owej Conchity podobała, nie zwracałam uwagi na jej/jego wygląd. Z pewnością zszokował wszystkich, mnie też... kiedyś ponoć w cyrku takich pokazywali, ale osoby ułomne lub niesprawne intelektualnie rodziny też ukrywały po domach przed światem. Wszystko, co odbiega od standardów zaskakuje, szokuje, ale są takie osoby i też mają takie samo prawo do życia. Trzeba dziękować Bogu, gdy się mieścimy w owym standardzie, bo życie wszelkich odmieńców jest piekłem na ziemi... tacy jesteśmy skłonni do zadziobania, co inne. Jak świat długo istnieje zawsze byli tacy ludzie, którzy w jakiś sposób są odmienni od większości - a przecież nie z własnego wyboru czy winy i nie spotykało się to ze zrozumieniem. Dziś np. schizofrenię się leczy, bo choroba, a kiedyś przykuwano chorego do łańcucha! Wszelkie te inne osoby czują tak, jak my, tak samo marzą o czymś itd. Generalnie jest mi ich żal i dlatego nie powinno się oceniać po wyglądzie, jeżeli konkurs dotyczył głosu - piosenki. A co do samych piosenek - podobała mi się piosenka Szwedki, ale też i Niemki. Występ naszej reprezentacji to dopiero był seksistowski, a piosenka nie najwyższych lotów - raczej takie pokrzykiwania. I wracając jeszcze do zwyciężczyni - nasz Michał Szpak pewnie równie dobrze by się spisał. A więc i u nas są podobni. A co do głosowania - nie jest ono obiektywne, bo "sąsiedzi głosują na sąsiadów" lub kierują się sympatiami, które nie mają nic wspólnego z muzyką! - Pozdrawiam serdecznie. Nina

    OdpowiedzUsuń
  10. Nina to wszystko prawda co tu piszesz. Cieszy moje oko i serducho Twój komentarz. Jednak jakoś dziwne ,że nie tylko ja miałam wrażenie że ten występ będzie numer 1 zanim zaczął śpiewać. Pozdrawiam Cię wzajemnie bardzo serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sobie myslę, że jesli kierowali się wyborem piosenki, to wybrali bardzo dobrze, a jesli to miało związek tylko z wyglądem, to jest trochę niepokojące.
    Pozdrawiam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moda teraz na to co inaczej się zachowuje i wygląda Stokrotko, śpiewać to ,,każdy " potrafi, hehe. Uściski serdeczne-;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga