niedziela, 9 marca 2014

Jutro ich dzień

Zdrowie Mężczyzn...


W księgarni klient pyta sprzedawczynię:
- Czy jest książka "Mężczyzna, władca kobiet"?

- Baśnie i fantastyka na drugim stoisku.

**********

Rozmowa na pierwszej randce: 
- Masz jakieś nałogi? 
- Nie... 
- A jakieś hobby? 
- Lubię rośliny. 
- O a jakie ? 
- Chmiel, tytoń, konopie...


*************

Obraz,Plakat Mężczyzna w kapeluszu i zarysowania retro

obrazki i teksty z sieci


Cechy tradycyjnie przypisywane mężczyznom w zachodnim kręgu kulturowym to:
  • Gotowość do stosowania siły – mężczyzna postrzegany jest historycznie jako wojownik
  • Odwaga, gotowość do ponoszenia ryzyka i żądza przygód, powiązana z niską refleksyjnością
  • Siła fizyczna, chęć walki, duch konkurencji, grubiaństwo
  • Dominacja, dążenie do władzy
  • Samoopanowanie, nawet chłód
  • Zdolności techniczne i organizacyjne
  • Racjonalizm, myślenie abstrakcyjne, zatwardziałość
Do tego dochodzą inne cechy, które przypisywane są wprawdzie obydwu płciom, ale w bardzo odmienny sposób. Te cechy to: arogancja – u mężczyzn przejawiająca się w formie pogardzania, u kobiet – w formie lekceważenia, skłonność do przechwalania się – mężczyźni przechwalają się słownie, kobiety się stroją, chęć osiągnięć, świadomość władzy.

                                 *********************


Teraz trochę nie kopiowane-czyli moja pisanina. I jak tu przestrzegać postanowienia czynione z okazji Wielkiego Postu, kiedy ciągle jakieś świętowanie. Ciężko przestrzegać bo i jak?(-; 

Jak to zawsze bywa,że jak już wczoraj w Ewangelii czytali; że duch wprawdzie jest ochoczy ale ciało mdłe.

 Muzułmanie jednak swój Ramadan przestrzegają i pewnie mają ten swój Raj zagwarantowany- nie to co my(-; ech...

Ale inny temat.
 Pogodę mamy cudną, i trudno na nią narzekać. Tu sobie odchudziłam poważnie wydatki na ogrzewanie mojego wielgachnego domu. 
Dziś idę do gazowni po nowy rachunek z odpisem miesięcznym licznika. Duża różnica ,szczególnie patrząc na ogromny rachunek za ogrzewanie gazem w zeszłym roku..
 Teraz jedynie wieczorem na kilka godzin palę w kotłowni, i to głównie węglem, skoro jeszcze jakoś sobie z tym radzę..


Balkon mam tu na górze na oścież otwarty dziś i wietrzę moje bety. 
Ach jak pachą potem kiedy się w nie wieczorem kładę.. 




Wczoraj je pstryknęłam w ogrodzie u starszego syna moją komórką- prawda że śliczne te stokrotki?









A to barwinek przy południowej ścianie (także przy domu starszego syna)

Piękna ta tegoroczna wiosna-;))




W moim ogrodzie jedynie dopiero bazie kwitną hehe ale także  jest pięknie-;))

6 komentarzy:

  1. Świetneeeeee !!!!
    Pięknego i słonecznego tygodnia Uluś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. He he!! I wzajemnie Aniu kochana-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ... jest dobrze ... już druga zauważyła co to dziś za dzień ... dzięki, pomimo ... zwiędły byście bez chłopa ... chociaż pomarzyć, ale jednak ... wtedy Wam lepiej ... jak nam o Was ... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz Andrzeju, że masz rację? Wiem najlepiej jak to jest z tą stratą. Niby aż takiego Anioła nie miałam ,ale kiedy go zabrakło, wad jakoś mniej pamiętam ,i bardzo mi Go czasem brakuje. Najlepsze życzenia dla Ciebie Andrzeju w tym dzisiejszym Dniu-;))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie także wiosna jak w maju:) a o panach pamiętałam. Nawet dzisiaj tv robiła ze mną wywiad:))) nie wiem czy puszczą w tv bo powiedzialam ze chcemy facetów prawdziwych a nie takich co więcej czasu spędzają przed lustrem niż my kobiety:) No zobaczymy:) Pozdrawiam, życząc panom zdrowka- Livia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! Livia przyznam że takich to ja nie znam-naprawdę! Wręcz przeciwnie, już o tym w komentarzach gdzieś wspomniałam, że widzę panie na wizytowo, a obok taki nieboraczek ,dżinsy niepierwszej juz świeżości i brudne adidasy fee(-; Szkoda że TV nie oglądam ,ale czemu by nie miały puścić skoro wywiad był . Pozdrawiam wzajemnie-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga