wtorek, 11 marca 2014

11 marzec- taki zwykły dzień




KOTKI MARCOWE 
Kulmowa Joanna 

Na wierzbie 
nad samym rowem - 
srebrne kotki marcowe. 
Na deszczu i na słocie 
srebrnieją im futra kocie. 
Ale kotki marcowe nie piszczą. 
Huśtają się na gałązkach. 
Mruczą: 
- Nareszcie wiosna! 
I sierść mają coraz srebrzystą. 


 ***********************************
Miłego dnia zaglądającym-;))

Pograbiłam trochę trawnik, ale się zmęczyłam. I moje 2 żółwie wodne wyniosłam w wanience (gdzie przeżyły zimę w stanie hibernacji) do wiosennego słoneczka. Jednak tylko dniem tam będą, bo w nocy dla nich jeszcze za zimno. Piękna wiosna . Nie ma co grymasić. Cieszę się z tego że mam gdzie wyjść. Kawałek własnego ogrodu koło domu to super sprawa. Ruch na świeżym powietrzu jak tylko zdrowie  pozwala mobilizuje moje stare kości do ruchu i sprawności jako takiej. A co ważne zawsze mogę spocząć i usiąść, co nie zawsze jest możliwe jak wyruszam na dalszą wyprawę po zakupy. Kiedyś nie odczuwałam tak zmęczenia, ale niestety to już nie te lata..jednak jak to zawsze mówię- że w nieugiętym sercu zawsze wita wiosna hehe..

Archiwum bloga