czwartek, 13 lutego 2014

To dzień dobry dla każdego!




Dzień Świętego 

Walentego

14 lutego


To dzień dobry dla 

każdego!

W tym dniu wszyscy 

to wyznają
,
Że chcą kochać i

 kochają!















Notatka wiersz Wisławy Szymborskiej




Życie – jedyny sposób

aby obrastać liśćmi,


łapać oddech na piasku,





obrazki z sieci





wzlatywać na skrzydłach,

być psem,

albo głaskać go po ciepłej sierści;
odróżniać ból

od wszystkiego co nim nie jest;

mieścić się w wydarzeniach,

podziewać w widokach,


poszukiwać najmniejszej między


omyłkami.
Wyjątkowa okazja,

żeby przez chwilę pamiętać,


o czym się rozmawiało


przy zgaszonej lampie;
i żeby raz przynajmniej

potknąć się o kamień,


zmoknąć na którymś deszczu,


zgubić klucze w trawie;


i wodzić wzrokiem za iskrą na wietrze;
i
 bez ustanku czegoś ważnego

nie wiedzieć”.

32 komentarze:

  1. He he... jutro są Twoje urodzinki - nie zapominam. A te serduszka cosik skwaśniałe miny mają. Ostatnie. Pozdrawiam serdecznie :) Maya

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie i miło mi że pamiętasz Majka. A wiesz Majka,ja nie umiem mój komentarz wpisać ostatnio na Twój blog, bo patrzę a go nie ma(-; A z tymi serduszkami to przecież wiadomo jak miłość się kończy ,i stąd pewnie i ta mina skwaśniała. Buziaki serdeczne dla Ciebie-;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest prawdą - kończy się miłość. Nie wiem, co się dzieje z komentarzami :(
      Uleczko, przyjmij ode mnie dużo dużo,i jeszcze więcej... samych szczęśliwych chwil oraz zdrówka. Ech, tego ostatniego cosik za mało mamy ;) Pozdrawiam serdecznie i buziaki slę*** Maya

      Usuń
    2. Z tymi komentarzami u Ciebie niezrozumiałe dla mnie bo innych widzę dlaczego moje nie(-;Dziękuję Ci Majka za pamięć i dobre życzenia. Tobie także zdrowia i więcej tego szczęścia życzę. Buziaki wzajemne-;)

      Usuń
  3. Kochana Uleczko! Z całego serca życzę Ci wszelkiej pomyślności, zdrowia, spełnienia marzeń, luksusu, żebyś się nie musiała martwić o ogrzewanie i inne wydatki, i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń

  4. Dziękuję i wzajemnie Klarko tego samego życzę-;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te serduszka. Obrazują radość, szczęście, zdziwienie, obojętność. Jak to w miłości bywa, he, he :) Wysłałam emilka, odbierz pocztę, proszę > Buziaczki ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam dziękuję Aniu posłałam odpowiedź przez Picasa, i mam nadzieję że nic nie pomieszałam i dotarła do Ciebie. wielkie buziaczki dla Ciebie-;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ... Walentynko ... toś Ty taka ?... jutro Twe urodzinki ... więc ja Walenty na to Twoje podwójne święto życzę Ci zdrówka, miłości na full i dostatku ... stawiaj flachę ... PLURIMOS ANNOS ~uleczko ! ... od Walentego ... andrzejek ... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę tu jutro także Andrzeju. Imprezę mamy składkowa w tym roku w lokalu bo wodników tu u mnie w rodzinie jest kilku;młodsza synowa także jutrzejsza solenizantka, pojutrze starszy syn i mąż mojej bratanicy, to nie wszyscy hehe, jeszcze bratowa starszej mojej synowej Dorotka także 15, i przyjaciel starszego syna Wodnik z 12 lutego. Oj będzie się działo a flach niejedna pęknie..Dzięki za komentarz i piękne życzenia-;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzenia jak widzę już Ci składali twarz twoja była uśmiechnięta, ale jest jeszcze jedna osoba,
    która o Tobie pamięta. Ona właśnie Tobie życzy
    wiele szczęścia i słodyczy, wiele wspomnień, miłych wrażeń i spełnienia wszystkich marzeń. Buziaczki -Livia

    OdpowiedzUsuń
  10. Buziaczki wzajemne -;)) Ślicznie dziękuję-;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Samych dobrych chwil, Uleczko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję i wzajemnie Grażynko!!! Życie jest takie krótkie-;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Uleczko - pamiętam!!!! I nie tylko z powodu Walentynek składam Ci Najpiękniejsze i Najserdeczniejsze Życzenia!!!! Życzę, aby spełniło ci się wszysto to o czym sama marzysz. Pomyślności Kochanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś dziś pierwsza więc tym bardziej bardzo serdecznie dziękuję Stokrotko młodsza moja Siostro wirtualna-;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Z okazji urodzin oraz walentynek, życzę Ci dużo niezawodnego zdrowia, samych dobrych, słonecznych dni oraz życzliwych ludzi wokół, dołączam Uleczko wiosenny bukiecik związany wstążeczką i buziaczki- Adela*** :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję ślicznie Adela-;))Buziaczki i życzenia walentynkowe odsyłam Tobie z wzajemnością-;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uleczko kochana! Wszystkiego co najlepsze na tym świecie Ci życzę, ale najwięcej ZDROWIA! Z powiewem z Sosnowego Lasu, całuski i uściski śle Aga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga i życzenia walentynkowe wysyłam Tobie wzajemnie-;)

      Usuń
  18. No i ja takze pedze z zyczeniami i walentynkowi i urodzinowymi:) duzo zdrowka bo ona przeciez najwazniejsze-Kormoran

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, bez zdrowia życie już nie takie. Dziękuję z serca Kormoranie i wzajemnie przyjmij ode mnie walentynkowe pozdrowienia-;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozdrawiam Cię Uleczko walentynkowo,serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze zyczenia urodzinowo-walentynkowe, Uleczko!!!
    Sto lat w najlepszym zdrowiu I samopoczuciu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje życzenia w Pana Boga ucho Serpentynko miła. Mam nadzieję że Twoje urodziny godnie i wesoło obchodziłaś podobnie jak ja w tym roku. Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za życzenia i komentarz Małgosiu miła-;)

      Usuń
  22. -- późno , bo późno, ale i ja wreszcie dotarłam , choć już po imprezie...ale pomimo to , życzę Ci wszystkiego... ale w odpowiedniej ilości... nie za dużo i broń Boże nie za mało.. a przede wszystkim zdrowia, bo chyba nie ma nic gorszego być obłożnie chorym i być skazanym na opiekę innych... no i chyba zrobiło się troszeczkę smutno, ale myślę , że mi to jakoś wybaczysz... pozdrawiam ciepluteńko :) , :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mowa Alu bo próbkę tego miałam ci ja ubiegłego roku. Okropność takie uzależnienie. Dobrze że mi jeszcze zdrowie podarował dobry Los. W tym roku nieźle balowałam hehe. Dopiero co się opamiętam tu po wczorajszym. Dziękuję Ci z serca za Twoje szczere życzenia i cieplutko cię pozdrawiam-;)).

      Usuń
  23. To ja przypadkowo trafiłam na imprezkę urodzinową na blogu? Trochę jestem spóźniona...Nie mniej z całego serca życzę Ci samych pięknych dni, dużo miłości od tych, na których Ci zależy, zdrowia, sił i optymizmu na co dzień, oraz tyle kasy, abyś mogła nie tylko opłacić rachunki, ale też troszkę zaszaleć nie myśląc o oszczędzaniu.
    Szczęść Boże Uleczko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bym chyba musiała wygrać milion na loterii, bo opłaty za ten gaz bo to zdzierstwo w biały dzień.Te rachunki rzeczywiście pożerają większość mojej kasy..Ale zdrowie i optymistyczne nastawienie do przyszłości to naprawdę piękne życzenia Luana. Dziękuję, i Szczęść Ci Boże wzajemnie-;))

      Usuń
  24. Uleczko, życzenia są ważne do ośmiu dni, więc zdążyłam. Wszystkiego dobrego, a najbardziej zdrowia i spokoju życzę. Buziaki urodzinowe dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ha Ha Azalia. Dobra jesteś w tym wytłumaczeniu. Ale poczekaj!!! Ja to sobie w październiku przypomnę, o ile Twoje życzenia co do mojego zdrowia się spełnią i dożyję. Jeszcze dziś wczorajsza jestem. Balowałam na wielkiej urodzinowej imprezie na sali balowej prawie do rana .Pozdrawiam -;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga