niedziela, 23 lutego 2014

niedziela to bardzo dobry wynalazek

http://nowezycie.archidiecezja.wroc.pl/numery/782003/02.html


(.....) niedziela to bardzo dobry wynalazek, że nie jesteś zwierzęciem jucznym, stworzonym, aby pracować w pocie czoła i szybko umrzeć. Narzuć przeklętemu nawałowi pracy, który cię osacza i prześladuje, chwile odpoczynku i ciszy, na spotkanie z samotnością, z muzyką, z przyrodą, z twoją własną duszą, (....)
            *****************


                 ***************

Na dziś to tyle i aż tyle hehe, w końcu jest niedziela, a ja dopiero co wypiłam poranną kawę.



obrazek oczywiście z sieci hehe



 Miłej niedzieli zaglądającym do mnie życzę-;)))

8 komentarzy:

  1. Dzięki i wzajemnie :)
    Rozśmieszył mnie obrazek :))). Babcia ma talent nie od parady. Wyrobic się na 4 kompy...Pozdrawiam serdecznie :) Maya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja kiedy to cała ja tu na tych portalach z Wami. Dziś źle się poczułam i do Syna zadzwoniłam ale jak na razie nikt nie zaglądał Wzięłam proszki i się lepiej już czuję. Po zawale to nie żarty takie bóle po lewej stronie klatki piersiowej. Na wszelki wypadek mam drzwi wejściowe które sobie sam otworzy w razie czego.. Wzajemnie pozdrawiam Maju-;))

      Usuń
  2. ... świeci słoneczko, jest fajnie ... ludzie się cieszą przedwiośniem ... mnie zaś znów złożyło ... więc prawie ... leżę ... taka moja niedziela ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A w ogóle co Ci Kochany dolega, bo mnie dziś także jakoś pobolało i na wszelki wypadek siedzę w domu i wzięłam proszki(po zawale 10 lat już temu jestem) To taki niedobry czas dla ludzi w późnym wieku. Mówi się ,,starzec przeżył marzec więc będzie żyć" Trzymaj się Andrzeju i zdrowia życzę Tobie i sobie także-;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w tą słoneczną niedzielę Uleczko. Tak mam żylaki i zakrzep na razie trzyma niestety :-(( chyba dostanę następne 10 szpryc, a brzuch mam siny i nie wiem gdzie je będę wbijać, ech nie może być spokoju niestety, mimo to trzymajmy się, nie dajmy się- to moje hasło! Tak rzecze adela w niedziela ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ostatnio takie nogi w telewizji zachodniej ,a dyskusja toczyła się o cukrzycy. Nawet nie wiedziałam że z tym cukrem potem są aż takie problemy.Z takim zakrzepem to chyba chodzić nie jest dobrze słyszałam noga powyżej i leżeć. Ale ja się na tym kompletnie nie znam, wiem jedynie że to okropna sprawa te żylaki i są dziedziczne chyba. Współczuję Ci Adela serdecznie.Mnie także w przyszłym tygodniu przyjdzie pójść do lekarza ech.. zdrowia sobie życzmy bo pogodę mamy cudna dziś. Buziaki-;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że te niedziele są. To taki wyjątkowy ozdobnik dni powszednich.
    Całuski Uleczko, świetnie się prezentujesz przy komputerach, co za szyk he, he :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ta smukła sylwetka do pozazdroszczenia. Dziś poniedziałek, przez większość nielubiany. Ale za to u mnie dalej taka piękna pogoda. Pozdrawiam Aniu serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga