sobota, 1 lutego 2014

I to ma być śmieszne?

http://www.horoskopik.pl/zodiak.html

Niezbyt trafiony horoskop

obrazek z sieci

Horoskop

Niektóre horoskopy sprawdzają się dopiero po latach i to pomimo naszych protestów :))

Bogactwo mi "Jagad" wywróżył.
Zwykłej, domowej kurze!…
Pewnie, że będę bogata.
Niech tylko nauczę się... latać.

Awans mi "Jagad" wywróżył.
Mnie?... Domowej kurze?!...
Ja?... Wyniesiona będę?
Chyba na wyższą grzędę!

Miłość mi "Jagad" wywróżył.
Mnie…?
A za cóż mi ta pokuta?
Nie chcę żadnego koguta!...
autor

annael






Horoskop

z przymrużeniem oka i odrobiną humoru




Wszystkie znaki zodiaku

Baran horoskop 
21 marca - 19 kwietnia

Barany są pracowite, co pokazują szczególnie na widok szefa, posiadają duży dar wymowy, często jednak przeceniają swoje możliwości i tym ...

Byk horoskop 
20 kwietnia - 20 maja

Byki są domatorami, które z ochotą dbają o ciepło domowego ogniska, mają często żółte ściany w domu. W pracy oddani, przywiązują się do ...

Bliźnięta horoskop 
21 maja - 21 czerwca

Bliźnięta szybko się nudzą, chociaż lubią siedzieć u kosmetyczki i pitolić o farmazonach. Skrupulatne, szczególnie w liczeniu pensji ...

Rak horoskop 
22 czerwca - 22 lipca

Raki lubią poczucie bezpieczeństwa, zawsze zapinają pasy. Ważne jest dla nich ciepło domowego ogniska, rozpalają je w salonie. Są niezwykle ...

Lew horoskop 
23 lipca - 22 sierpnia

Lwy to urodzeni królowie, aroganccy, niesympatycznie i nieustępliwi dają się poznać swoim wrogom od najgorszej strony, a rodzina musi przed nimi ...

Panna horoskop 
23 sierpnia - 22 września

Panny to przemądrzałe skunksy, które w chwili zagrożenia sprzedadzą największego przyjaciela. Strasznie apodyktyczne, martwią się głównie o ...

Waga horoskop 
23 września - 22 października

Wagi ważą każde słowo, a i tak wychodzą na głupków. Słoma wychodzi im każdym otworem ciała. Szukają przyjaciół, a nikt ich nie chce - ...

Skorpion horoskop 
23 października - 21 listopada

Skorpion to przebiegły h**ek - zawzięty i nieufny. Jeżeli prowadzi firmę, nic sie przed nim nie ukryje ? nawet brak jednej kartki papieru. Nie ...

Strzelec horoskop 
22 listopada - 21 grudnia

Strzelce nie mają problemów z podrywem - mają świetny bajer, którego zazdroszczą mu inni faceci. Kiedy już złapie jedną babkę, chce ...

Koziorożce horoskop 
22 grudnia - 19 stycznia

Koziorożce wiecznie narzekają na kręgosłup. Nie można im ufać - gadają o wszystkim na prawo i lewo. Jeżeli przyjedzie im wystąpić ...

KOBIETA KOZIOROżCE

Kobieta Koziorożec gdy się ją ugryzie jest cierpka i raczej twarda. Gdy dojrzeje staje się nieprzystępna i szybko rdzewieje nieużywana. Jeżeli się na coś uprze, dopina swego. Nie musisz chować przed nią swojego męża - nic mu z jej strony nie grozi. 
Wodnik horoskop 
20 stycznia - 18 luty

Wodniki nigdy nie jeżdżą na rowerze - bolą ich łydki i głowa i stawy i...To hipochondrycy do n-tej potęgi. Zazwyczaj noszą okulary w rogowych ...

WODNIK OGÓLNIE

20 stycznia - 18 luty
Wodniki nigdy nie jeżdżą na rowerze - bolą ich łydki i głowa i stawy i...To hipochondrycy do n-tej potęgi. Zazwyczaj noszą okulary w rogowych oprawach - poznasz ich na kilometr. Niezwykle małostkowi, wypomną ci każda niedoskonałość i krzywe spojrzenie. Szybko popadają w zachwyt nad głupotami i długo utrzymują, że jest to najlepsza rzecz w ich życiu. Ulegają psychozom, najlepiej chować przed nimi noże i takie tam. Chociaż są wrażliwi na krzywdy ludzkie, nigdy nie dadzą złamanego grosza żebrakowi - może sam zarobić. Śmierdzą im skarpety, mają rozdeptane buty, bo nie liczy się dla nich ubiór. Stają na głowie, jeżeli mają się pokazać przed znajomymi. Waga Baran i Bliźnięta to ich bratnie dusze, ale chętnie udusiłyby ich w intencji wyższych zarobków.

KOBIETA WODNIK

Kobieta Wodnik jest zrzędliwa niezależnie od wieku, na starość staje się nie do wytrzymania, często pokazuje swoją protezę. Jeżeli je, to tylko lekkostrawne posiłki - jest na ciągłej diecie i łatwo zapada na anoreksję. Burczy jej w brzuchu i ma wzdęcia, ale boi się lekarzy, szczególnie dentysty. Lubi stawiać sobie bańki.Co za bzdury i nawet to nie takie śmieszne hehe. Czy w tych waszych tu pisanych horoskopach macie podobnie??? Kliknijcie na wasz znak i sprawcie sami  


Ryby horoskop 
19 lutego - 20 marca

Ryby mają płaskostopie. Są marzycielami i chętnie uciekają na koniec świata w poszukiwaniu idealnego życia. Skrupulatnie liczą każdy grosz, ...

16 komentarzy:

  1. ... siedzę w domu ... marnie dla Barana ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uciekły baby bo miałeś w łóżku pejcz brutalu hehe. Podoba mi się horoskop barana,a nie to co tu piszą o ślicznych bardzo wodnikach buuu Pozdrawiam wzajemnie . Także tu siedzę w domu a na zewnątrz piękne słonko..W domu zimno i wracam tu prosto z kotłowni.. Czy ja jestem zrzędliwa??

    OdpowiedzUsuń
  3. Do horoskopów podchodzę naprawdę z wielkim przymrużeniem oka :) Ale pośmiać się można. Uleczko, dzisiaj widziałam u nas wiosnę, no, może przedwiośnie :) Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż dlatego to tu wklejam właśnie, by trochę sobie dać luzu, bo ileż pomaga ciągle utyskiwanie na tą naszą żmudną rzeczywistość Aniu. Na zewnątrz cieplej niż w moim domu więc z konieczności znów kotłownia. (juz mnie to brzydzi). Zrzędliwa z tego powodu się zrobiłam i rację tu ma horoskop buuu(-;Buziaki wzajemne

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, jak to byk, lubię ciepło domowego ogniska. W tym roku jednak to ciepełko słabe, bo kaloryfery bardzo marnie grzeją i muszę ubierać się na cebulkę. A w jednym pokoju mam faktycznie żółte ściany. I jak tu nie wierzyć horoskopom. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, trochę wierzyć jak miłe i zapowiadające coś miłego. Ja teraz nogi grzeję dmuchawą i czekam na wiosnę także na cebulkę ubrana-;)) Pozdrawiam Luana

      Usuń
  6. Witaj :)
    Jestem Strzelcem, spod takiego znaku i wyczytałam nie raz, że to dobry znak :)
    Pozdrawiam Uluniu mile na cały tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak , ja samych sympatycznych ,,Strzelców "mam wśród tych co znam i znałam Morgana. Pozdrawiam wzajemnie-;))

    OdpowiedzUsuń
  8. -- jako zodiakalny rak mogę powiedzieć , że ten Twój horoskop zupełnie mi odpowiada.... ach, jak ja lubię ciepełko i to nie tylko z domowego ogniska.... oj żeby na dworze było choć te naście stopni ... okna pootwierać... mózg przewietrzyć... a tak to jak nie mróz to śnieg, a jak teraz odwilż , to chyba załapałam jakiegoś wirusa... ciągle tylko aaa psik . aaa psik, a przecież u mnie tylko psy.... ')

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój mąż był rakiem. To bardzo ciepły macierzyński znak Aliku. Zdrowia życzę ja w zeszłym roku byłam o krok do wieczności więc teraz także tylko zdrowie dla mnie się liczy.Teraz z tą alergia to katastrofa.Może jakaś chemia spowodować takie alergie...

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem Lwem i zaraz się tu poarogantuję :D Jedno się tylko zgadza - jestem bardzo dumna ;) Nie czytam horoskopów - na studiach uczyli mnie jak się je układa - na jakich zasadach - w ramach ciekawostki :) Ale jak się je traktuje z przymrużeniem oka to na pewno można sobie nie raz poprawić humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, dobrze wiedzieć lwico hehe. Pozdrawiam serdecznie-;))

      Usuń
  11. :))))) alem się uśmiała ze swojego opisu, Z Twojego też :))) . Barany maja dar wymowy?? Pewnie w marudzeniu i narzekaniu, a nic sobie z tym nie robią. Przynajmniej moja siostrzyczka :))).Pozdrawiam cieplusio. Maya

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Baranami mam miłe kontakty Maja. Gorzej z jedną Wodniczką, zresztą urodzona także tego dnia co ja, czyli z moją młodszą synową hehe. Ale skłócone nie jesteśmy . Trzyma dystans co mam robić.. więc robię to samo.. Pozdrawiam wzajemnie Majka

    OdpowiedzUsuń
  13. Uleczko, napisałam do Ciebie e-maila. Odbierz pocztę !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przytulam Aniu serdecznie. Odpisałam-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga