poniedziałek, 20 stycznia 2014





 



Jak ten czas leci.Już  dzień babci.I tak się zastanawiam,czy ja się czuję babcią. Owszem widząc moje wnuki chyba się tak czuć muszę. Ale poza tym?Ciągle ciekawi mnie to życie,i według mnie stary jest każdy, kto przestał w pełni korzystać z życia, kochać je i się nim cieszyć. Ustalenie konkretnej granicy wieku, w którym zaczyna się ‚starość’, jest chyba niewykonalne, bo niektóre nastolatki sprawiają wrażenie starców, a niejeden starszy człowiek wydaje mi się młody. A może już dziecinnieję hihihi.

http://www.youtube.com/watch?v=y9SQC4mcdh0

kliknijcie i zobaczcie sobie tą babcię hehe
                                           ********************************






Ano tak. Napisałam to jeszcze w moich młodych latach, bo w 2009 roku he he. Czas leci na moją niekorzyść niestety. Nie da się ukryć babcią jestem, i to już nawet mam wnuka z dyplomem inżyniera Ma dziewczynę ale żenić się nie za bardzo ,bo w domu hotel Mama. Olka także już kończy w tym roku 20 lat, i tylko te cztery małe wnuczki to jeszcze pewnie z laurkami do babci przyjdą ..Kamil kończy w tym roku 10 lat, Oliwia 6 lat w marcu ,Paweł w czerwcu 9, a Magdalena 5 także w marcu.. Czyli babcią jestem całą gębą he he a z tej całej szóstki niestety jedynie Paweł i Madzia mają jeszcze dziadka.

20 komentarzy:

  1. Dzisiejsze babcie i dziadkowie całkiem inni niż za czasów naszego dzieciństwa. Dobrze to czy źle? Nie wiem, inaczej na pewno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na miarę czasów Grażynko. Nasze dzieci także będą inni...

      Usuń
  2. BAbcia wprawdzie poki co nie jestem, ale tez pewnie sie nie obejrze i juz nia zostane :)
    MAsz racje, ze czasem jak patrze na kogos sporo mlodszego ode mnie (wedle metryki) to zastanawiam sie kto tu jest z nas dwojga bardziej "nie ten tego"… I juz nawet nie probuje sie tlumaczyc gdy ktos mnie pyta skad mam tyle energii…

    Pozdrawiam Nika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowia życzę od tego również dużo zależy..Pozdrawiam wzajemnie

      Usuń
  3. To prawda, zgnuśniałe malkontentki na pewno są starsze od niejednej najprawdziwszej
    babci. Cieszę się bardzo, że LOS obdarował mnie wnukami. Wnuki kocha sie tak, jak własne dzieci, ale dużo, dużo mądrzej.
    Niech więc wszystkim babciom wnuki dają samą radość !
    Buziaki Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno inaczej się wnuki kocha . Buziaki wzajemnie-;)

      Usuń
  4. Uleczko, jak ten czas leci, dopiero co pilnowałaś maleńkiej Oliwki, a tu już piszesz, że będzie miała 6 lat. Ja mam 6 wnucząt , jadę jutro do czworga na występy przedszkolne aż do Krakowa /ale dla mnie to cała wyprawa/, a ten co z Bytomia przedszkolak zrobił mi niespodziankę i ładnie złożył życzenia przez telefon / ma anginę i jest w domu/, a ma 4 latka. Bardzo się wzruszyłam...pozdrawiam Babcię Uleczkę - Aga /wciąż jeszcze młoda duchem babcia/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwka dziś rozmawiać przez telefon nie chciała podobno choruje i marudna była.Ale czwórka wnuków babcię odwiedziła i śliczny bukiet od wnuczki Oli dostałam juz za jej własne pieniążki to tym bardziej cieszy. Aga ty młoda jesteś i to nie tylko duchem przecież.. Pozdrawiam wzajemnie również bardzo serdecznie-;)

      Usuń
  5. ... wnuki nie postawią, rodzice pewnie też nie ... więc sami ... po kielonku ... może być lampka wina ... STO LAT ... babunie i dziadunie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byliśmy dzisiaj w przedszkolu u naszego smerfa, zostaliśmy dopieszczeni...
    Na oko to może jeszcze ze mną nie najgorzej, ale środek po tej chorobie to marny- babcia babulinka, przeskoczyłabyś mnie Ulka. Wypijmy babcine ;)) adela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie przeskoczyłam, Adela. Uściski serdeczne-;))

      Usuń
  7. Chyba powinnaś się cieszyć droga Babciu:) Nie mam wnuków :( a tak bardzo kocham dzieci. No cóż tak los chciał. Jedna córka daleko, druga postawiła na karierę. Pozostają mu inne dzieciaczki koleżanek i sąsiadow:( Pozdrawiam-Livia

    OdpowiedzUsuń
  8. Livia co nie ma to przecież jeszcze i będzie czego z serca Ci życzę-;)) Pozdrawiam cerdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Uluniu- Babuniu: dużo zdróweczka, uśmiechu na każdy dzień i pociechy z wnuków :)
    Buziaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem dziadek na etapie bajeczek:) no człowiek dziecinnieje na starość aby się znizyc do poziomu wnuczki:) ale to takie słodkie, ze nie zaluje:) Pozdrawiam-dziadek Kormoran:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po latach się dopiero sens bajek rozumie już jako osoba w wieku powiedzmy bardzo dojrzałym odkryłam na nowo bajki Andersena.Bo ja bajki ogromnie lubię od zawsze. Mój starszy syn uwielbiał bajkę o smoku wawelskim. Wielkie gratulacje z okazji Dnia Dziadka Kormoranie-;)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Uleczko, to wspaniałe, że jesteś babcią, że masz wnuki... Mój jedyny syn stwierdził, że dzieci mieć nie będzie, bo razem ze swoją wybranką chcą być wolnymi ludźmi. Poza tym podobno nie lubią dzieci. Tak więc babcią pewnie nie będę. A ja tak bardzo lubię maluchy. :((( Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż zrobić, i tak bywa. Moja mama także dzieci mieć nie chciała . Szczęść lat to się udało a potem wpadka razy dwa i mam brata. Wprawdzie o nas bardzo dbała , miałyśmy co jeść i byliśmy ładnie poubierani jak na tamte czasy bo mama szyła profesjonalnie. Nigdy jednak nas nie pocałowała i nie przytuliła. Choć grzech by powiedzieć że była złą matką.Pozdrawiam luana serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga