sobota, 28 grudnia 2013

Nowy Roczek ku nam zmierza



Propozycje sylwestrowe


1. przespać noc jak każdą inną i obudzić się rok później
2. posiedzieć w kapciach przed telewizorem
3. posiedzieć w szpilkach przed telewizorem
4. pojechać na wybrzeże i otworzyć szampana nad morzem
5. zorganizować tańce w domu ze znajomymi
6. pojechać do dużego miasta i się pobawić
7. spędzić Sylwestra w samochodzie
8. pójść w Sylwestra do kina na nocny seans. kupić masę sztucznych ogni i detonować
10 czytać cały wieczór (noc) książkę
11. pojechać w góry
A w ogóle to niezależnie od sytuacji najważniejszy
 jest dobry humor,
 i mili  ludzie wokół czego  życzę. 
Pozdrawiam!
No to tylko wybierać.
To nie moje propozycje.
 Przeczytałam je w Googlach,i wkleiłam jako
 ciekawostkę.



I to także z sieci. Macie jakieś postanowienia???

8 komentarzy:

  1. Droga Uleczko, przytoczone propozycje sylwestrowe są bardzo atrakcyjne. Prawdopodobnie wybiorę jedną z trzech pierwszych. Ze względów ambicjonalnych skłaniam się do propozycji nr 3 (wiadomo: elegancja-Francja), ale pewnie skończy się na poz. 1 lub 2. Najprawdopodobniej na numerze 1, bo telewizja ostatnio tak przynudza, że stosuję ją z dobrym skutkiem zamiast środków nasennych. Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z mojego dzieciństwa pamiętam tą pierwszą.A teraz też chyba ją wybiorą tak krótko po północy, bo nigdzie się nie wybieram. Szpilki to i ja mogę na siedząco przed telewizorem he he. Pozdrawiam Luana serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Uleczko ,składamy sobie różne życzenia, zdrowia miłości i spełnienia marzeń więc moje marzenie to nr 4 na pierwszym miejscu... Może kiedyś się spełni .Góry mam w zasięgu ręki ale nie na moje zdrowie. Morze to jest to czego pragnę każdego roku i choć dzieli nas tyle km będąc u brata na Warmii zawsze jestem nad naszym pięknym Bałtykiem i zawsze świeci słońce. Ten jeden słoneczny dzień ładuje moje baterie na cały rok .
    Tobie i Twoim gościom powiem marzenia się spełniają i niech Wam się spełnią.
    ***alutka***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci w takim razie by to marzenie z morzem w roli głównej jak najprędzej się spełniło. A w ogóle to sobie zdrowia życzmy i żadnych katastrof rodzinnych i światowych, całą resztę to i w tym następnym roku znów jakoś przeżyjemy jak nam Bóg na to da zezwolenie. Tobie i Twoim bliskim Alutko z serca życzę Wszystkiego Najlepszego z tym Nowym 2014 rokiem U ściski serdeczne-;))

      Usuń
  4. Nigdy nie robię żadnych noworocznych postanowień, bo i tak z tego nic nie wychodzi...
    DO SIEGO ROKU

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszłoby gdybyśmy te postanowienia traktowały serio JaGa. Tobie i Twoim Bliskim wzajemnie DO SIEGO ROKU-;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :)
    Nie postanawiam, unikam wtedy rozczarowań.
    Uleczko, na cały Nowy Rok życzę Ci dużo zdrowia, szczęścia i uśmiechu na każdy dzień :)
    Pięknie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozczarowań i tak wystarczająco dużo . Dziękuję pięknie za komentarz i życzenia Bożenko miła. Tobie także i Twojej Rodzinie ,tylko to co najlepsze życzę na ten Nowy 2014 Rok. Uściski serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga