niedziela, 11 sierpnia 2013

Uważajcie na lód w drinkach he he


      Badania naukowe wykazały że:



  • Szkodliwy lód


    Autor nieznany


    Wódka z lodem









        Badania naukowe wykazały że:

        Wódka z lodem - atakuje nerki!

        Rum z lodem - atakuje wątrobę!

        Gin z lodem - atakuje mózg!

        Whisky z lodem - atakuje serce!

        Wygląda na to, że ten cholerny lód szkodzi na wszystko!



Obrazek z sieci

                                                  ********************

Oczekuję wizyty przyjaciółki. Oby lód nam nie zaszkodził w 

tych drinkach hihihihi. Miłej niedzieli-;))

11 komentarzy:

  1. widzę ,że każdy drink z alkoholem atakuje coś tam : zostaje sam lód -na zdrowie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie:-)))
    A to nie wiedziałam ,że lód jest taki szkodliwy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piwo zimne na pewno nie szkodzi. Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie zawsze do wszystkiego mi pasuje.Pozdrawiam wzajemnie Azalia-;))

      Usuń
  4. Preferuję ,,zdrowe'' drinki - bez lodu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że wizyta była milutka i zdrowa, mimo zapewne lodu podanego do drinka :) Ja wczoraj też zaryzykowałam, pijąc drinka z lodem, he, he :) Ściskam Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W taka pogodę bez lodu ani rusz. Mam nadzieję że to afrykańskie piekło już nie wróci. Pociłam się jak mops. Przyjaciółka przyszła się wyżalić(-; Ściskam wzajemnie Aniu-;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lód to podstawa każdego drinka. Wszystko w za dużych ilościach szkodzi. Dlatego warto z umiarem ;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga