piątek, 22 marca 2013

Przyszła wiosna do ogródka, Patrzy pod opłotki; -Ruszajcie no z ziemi prędzej, Mlecze i stokrotki.







Mam radosną nowinę,bo dziś o 17stej urodziła się moja trzecia wnusia



             

                     

Przyszła wiosna na podwórko,
Zagląda do sieni:
-Dalej, grabie i łopaty,
Do roboty w ziemi!
Jak się mamy, pani miotło,
Czeka cię robota,
Nie chcę ja mieć na podwórku
Odrobiny błota!
Przyszła wiosna do ogródka,
Patrzy pod opłotki;
-Ruszajcie no z ziemi prędzej,
Mlecze i stokro
tki.

17 komentarzy:

  1. Witaj ,,,mój w szkole był stokrotką mało dzieci się przebrało stwierdzili ze stokrotki pod śniegiem tak zimno....u nas wczoraj padał snieg , dzis z rana też ..teraz nie pada....mam dość zimy i latania i zamiatania....brrr aby do wiosny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy mamy zimy po uszy. Pozdrawiam serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj czas leci , leci niestety...
    A wiosna jak nie ma tak nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wnusia toć to Twoja Najpiękniejsza Wiosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mosz prawie dzióbecku-;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uluś, teraz widzisz jak cię lubię, odwiedzam cię choćby w locie - AA anonimowy adela ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam he he. Co ty tak w locie. Nie furgej tak Adela.

      Usuń
  7. Acha i jeszcze udanego fajrowania!!! aa

    OdpowiedzUsuń
  8. To Twoja Oliwka 4 latka dziś skończyła? Całuski i gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oliwka 8 marca skończyła juz 5 Stokrotko. A dziś moja druga marcówka i najmłodsza z trójki wnuczek MAGDALENA kończy 4 latka he he. Ślicznie dziękujemy za całuski i gratulacje.-;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, pomieszało mi się. W takim razie całuski dla obydwóch ślicznych wnuczek jeszcze raz przesyłam:-)))

      Usuń
  10. Uściski dla wnusi ,a na wiosnę to nam przyjdzie jeszcze poczekać ,

    OdpowiedzUsuń
  11. 10 marca było 40 męczenników to wróżyło pogodę tego dnia na następne 40 dni. Oby się nie sprawdziło. Uściski przekażę jutro. Pozdrawiam serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  12. A mój Pierworodny jutro kończy 32 lata. Twojej Wnusi i mojemu synowi - Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niech im się darzy . 100 lat!!! dla twojego syna. Serdecznie pozdrawiam-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga