poniedziałek, 7 stycznia 2013



witajcie. Muszę koniecznie zrobić zdjęcia ,bo taka piękna zima na zewnątrz. Ale nie wiem czy coś z tego będzie bo nie potrafię z tymi rękami sobie jak narazie poradzić z ubiorem. A jestem tu sama .Nawet strzelić sobie w łeb by nie szło(-;







Ufff. Zrobiłam zdjęcia moją komórką ale chyba śnieg się nie utrzyma bo z dachu kapie. Ale pięknie takie wszystko ośnieżone. Moja lewa ręka taka nieporadna cała opuchnięta. ale zdjęcia dałam rady zrobić. Może jeszcze kilka kliknę to je dołożę jeszcze do tych później.

24 komentarze:

  1. A u nas nie ma zimy...
    A nie pomógłby Ci arthrostop rapid ??
    Mnie pomógł i to bardzo na kolana, i ręce.
    A chodzić już nie mogłam i myślałam ,
    że kaleką zostanę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łykam posłusznie ale to trzeba dłuuuugo, podobno. Poradziłaś mi kiedyś to biorę.-;)

      Usuń
  2. Zima? Niech wreszcie przyjdzie! Nie strzelaj sobie w leb!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję że nie. Ale co to za życie z takimi niesprawnymi rękami. Serdeczności wzajemne-;)

      Usuń
  3. Witaj Uleczko. U mnie zimy nie ma chociaż mróz za oknem ale za to rozpanoszyła się strasznie grypa. Pełne przychodnie, dostanie się do lekarza graniczy z cudem. Może ten mróz zabije trochę tych bakterii i wirusow fruwających. Córka moja mów, że u nich w Australii upały ponad 45 stopni. Lato mają stulecia. Jedni płaczą z zimna inni z upału. No jakoś tak to na tym świecie urządzone:) Pozdrawiam - axis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tych potwornych opałach w Australii Axis i pomyślałam o twojej córce. Moja córka na jedno ucho nie słyszy po grypie oby jej to przeszło. A moje stawy to także po grypie. To jakaś paskudna grypa(-; Pozdrawiam Axis

      Usuń
  4. Nie dosyć, że Ci się udało Uleczko, to jeszcze piękne są.I u mnie wygląda podobnie tyle, że mrozik trzyma a śnieg skrzypi pod stopami.Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też widzę że już się nie topi. Zima jest fotogeniczna. Serdeczności wzajemne

      Usuń
  5. Witaj:). Zima pierwsza zawitała na Śląsk, teraz kolej na inne wojew. U mnie, odpukac, nie ma sniegu ani dużych mrozów. Wiosennie jednym słowem:)
    Zdjęcia wyszły dobrze. Lubię taka zime lecz na fotkach:)). Pozdrawiam. Maya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogladam to z okna i na chwilkę wyszłam na balkon klikać. Pozdrawiam wzajemnie

      Usuń
  6. Ulcia, u mnie tak samo biało i puszyście. Mrozu nie ma, bo 0 stopni to nie taki znów mróz. Udały Ci sie fotki. W łeb sobie nie strzelaj. Najwyżej popukaj się gumowym młotkiem. Haaa..haa Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  7. Azalia ty sobie ze mnie żartuj. Nie życzę ci tak niesprawnych łap jak te moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie nie żartuję.Ty żartujesz z tym strzelaniem. Ściskam.

      Usuń
    2. To nie żarty z mojej strony. Wyć mi się chce(-;

      Usuń
  8. U nas narazie bez śniegu, chociaż mróz -3 st. Nie tęsknię za prawdziwą zimą, ale podobno na moje nowoposadzone truskawki przydałby sie kocyk. Sciskam Uleczko :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze dla roślin kiedy je śnieg uchroni od mrozu.Ściskam wzajemnie;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Uluniu, zima, jaką lubię :)
    Ciepluteńko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię zimę. Pozdrawiam Morgana cieplutko-;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też takie widoki lubie ,ale w np: górach w pracy mi nie odpowiadają :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. No piekna zima a u mnie deszcz pada i chlapa:( Pozdrawiam-zagrypiony obserwator

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję ta grypa to wyjątkowe paskudztwo;(

      Usuń
  14. Choć nasze regiony z "grubsza" ze sobą sąsiadują, to jednak u Ciebie zgodnie z ogólnie przyjętym kalendarzem - zimowo, a u mnie za oknem - na wizus... wczoraj kwiecień, a dziś połowa marca. Co to będzie w moim upragnionym maju?
    Serdeczności i lepszego samopoczucia. - Zapowiadam, że może być tak, że zniknę na miesiąc. Ta abstynencja z powodu wypowiedzenia umowy i zawarcie innej na dostęp do internetu. Chcę wykorzystać furtkę... za te same pieniądze 2x więcej MB, a zatem i szybciej. Zobaczymy co to wyjdzie, ale próbować warto. - Nina

    OdpowiedzUsuń
  15. calutki miesiąc??? Nie strasz mnie Nina

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga