sobota, 5 stycznia 2013

Uśmiechem witaj dzień Choć nie najlepiej wróży, Uśmiechem go przywitaj Bo już się nie powtórzy.

http://www.wiersze.annet.pl/w,,25878

Bożena Szeląg






Uśmiechem witaj dzień

Uśmiechem witaj dzień

Choć jest czasami smutny.
Uśmiechem go przywitaj,
A będzie mniej okrutny.
Uśmiechem witaj dzień
Choć nie najlepiej wróży,
Uśmiechem go przywitaj
Bo już się nie powtórzy.
Uśmiechem witaj dzień
Co właśnie się zaczyna,
Uśmiechnij się do niego,
Choć wczesna jest godzina.
Uśmiechem witaj dzień
Zanim napijesz się kawy
Czule do niego uśmiechnij się
A będzie ci łaskawy.
A gdy słoneczko zajdzie już
I zmrok zagości wszędzie,
Z nadzieją go pożegnaj, że
Następny lepszy będzie. 


Przysłał(a): szelma111
Wiersz umieścił użytkownik: szelma111

16 komentarzy:

  1. Witaj! Optymistyczny wierszyk.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wierszyk to nawet powinno się wydrukować i nad łóżkiem powiesić he he. Pozdrawiam Teresa-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleczko, bardzo, ale to bardzo mądre słowa. To moja dewiza. Nigdy rano nie wstaję ponura, chociażby mnie cos bolało czy chciało się spać. Otwieram oczy, spoglądam w okno i tak jakoś samo mi się uśmiecha. Cieszę się, jak dziecko, że znowu jest dzień. I pierwsza myśl; "ciekawe co mnie dzisiaj spotka?". Natomiast żal mi, gdy się kończy. Podziwiam zachody słońca, bo mam w pokoju jedno z okien na zachód, a jest czasem co podziwiać, ale mi ciut smutnawo, ze to już koniec dnia. I pewnie dlatego nie chodzę wcześnie spać, żeby ten dzień przedłużyć. Jak tam Twoje łapki? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę się musiała oswoić z tym że już to moje ciało się sypie. Wiek niestety już ten i czas się z tym pogodzić. Zawsze może jednak być gorzej więc nie lamentuję.Łapki puki co nie bolą a opuchlizna także sobie poszła to już wiele. Trzeba się cieszyć każdym dniem Azalia . Pod tym się i ja podpisuję. Pozdrawiam cieplutko-;))

      Usuń
  4. Juz czytając usmiechałam się . To mądra rada - pozytywnie nastawiac się od samego rana, licząc na łaskawośc dnia. Pozdrawiam Uleczko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymać wysoko głowę nawet kiedy nasza szyja brudna he he. Wiesz Aniu od takich wiecznie utyskajacych a wszystko to ludzie uciekają. Ale od tych wiecznie zadowolonych niestety także. To tak najlepiej tak w pośrodku się trzymać. Bo są niestety dni kiedy tylko wyć do gwiazd jak te samotne wilki. Oby dzisiejszy dzień okazał się łaskawy i godny naszego uśmiechu. Pozdrawiam i uściski serdeczne-;))

      Usuń
  5. zapiszę Pani blog jest ciekawy super wierszyk zaobserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się i zapraszam-;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak ma być w tym nowym roku-;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak najbardziej :):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak będziemy w tym nowym prowokacyjnie he he.-;))

      Usuń
  9. A ja zacytuję słowa - Nig­dy nie przes­ta­waj się uśmie­chać, na­wet jeśli jes­teś smut­ny, po­nieważ nig­dy nie wiesz, kto może się za­kochać w twoim uśmiechu. Pozdrawiam z uśmiechem- axis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze jako młodej dziewczynie w pracy jakiś facet zarzucił mi moją uśmiechniętą twarz.Nie mam się tak ciągle uśmiechać, sobie zażyczył.

      Usuń
  10. Wszys­cy uśmie­chają się w tym sa­mym języ­ku. Tyl­ko uśmiech jest jed­na­kowy na całym świecie. Możesz się uśmie­chnąć po an­giel­sku, a będzie to znaczyło dokład­nie to sa­mo w Tajlandii. Uśmiecham się więc do Ciebie po niemiecku :) Pozdrówka- Kormoran

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga