czwartek, 17 stycznia 2013

Bawoły są zwykle obdarzone wyśmienitą pamięcią, szczególnie gdy chodzi o doznane krzywdy. Są cierpliwe, lecz nie ponad wszystko. Nawet największemu wrogowi nie należy życzyć stanięcia oko w oko ze zniecierpliwionym Bawołem. Lekarstwem na to jest usunięcie się z zasięgu działania siły Bawoła i przeczekanie nawałnicy.


Bawołem jestem he he,  i nie wierz  tu człowieku chińskim horoskopom


W Chinach Bawół jest symbolem dobrobytu osiągniętego ciężką pracą. Działa rozważnie i spokojnie, może nieco powoli, lecz za to niezawodnie.
Ludzi urodzonych pod panowaniem Bawoła cechuje stanowczość i przesadnie logiczne myślenie.

Trudno jest zmienić postępowanie Bawołów. Uwielbiają one stare wzory i zwykle ulegają sile tradycji.  Raz rozpoczętą pracę doprowadzają do końca, nie licząc na łut szczęścia. Ważny jest dla nich jedynie wynik ich pracy.

Bawoły należą do znaków, które charakteryzuje naiwność, szczególnie w tzw. sprawach sercowych. Bawoły nigdy w pełni nie potrafią pojąć, co miłość czy romanse niosą ze sobą. W tym zakresie nie mają efektywnej strategii. Po prostu natura nie obdarzyła ich umiejętnością rozwiązywania problemów romantycznych. Ponieważ zaś bywają przesadnymi konserwatystami, łatwo da się zrozumieć, dlaczego uznają jedynie długie przyjaźnie oraz prawdziwie głębokie związki.

Jeżeli inny znak poślubi Bawoła, nie będzie tego żałował. Bawół będzie wiernie służył, poda ramię w najbardziej odpowiednim momencie. Prawdopodobnie weźmie na siebie odpowiedzialność za sprawy materialne i zadba o w miarę dostatnie życie. Bawoły są zwykle obdarzone wyśmienitą pamięcią, szczególnie gdy chodzi o doznane krzywdy. Są cierpliwe, lecz nie ponad wszystko. Nawet największemu wrogowi nie należy życzyć stanięcia oko w oko ze zniecierpliwionym Bawołem.  Lekarstwem na to jest usunięcie się z zasięgu działania siły Bawoła i przeczekanie nawałnicy.

W domu Bawoły czuwają nad literą prawa. Nie są jednak tyranami i każdemu potrafią zapewnić poczucie bezpieczeństwa. Częściej słuchają głosu rozumu aniżeli serca i raczej należy apelować do ich intelektu niż liczyć na ich emocje. Przecież to rozum buduje rzeczy trwałe, a te Bawoły cenią najbardziej. 

11 komentarzy:

  1. Witaj:). moja mama nim była i wiem co nieco o tym znaku:)). Pozdrawiam. Maya

    OdpowiedzUsuń
  2. A ty kózką jesteś Majka to niezbyt pasowaliście(-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Powitanko! Chciałam jeszcze wrócić do poprzedniego postu, bo mi się nie wpisał kom. Otóż, prawdą jest że prawie wszyscy mamy w nadmiarze i powinniśmy być bardziej radośni, ale z jakichś powodów tak nie jest.
    Kotki masz fajne, właściwie to one nas mają, a nie odwrotnie.
    Solidnym jesteś bawołem Uleczko, a o doznanych krzywdach mało który znak zapomina, chociaż wybacza- Adela

    OdpowiedzUsuń
  4. Cos musiało być wczoraj bo Azalii tez się komentarze nie wpisały a mnie także(-;W mieszkaniu to chyba nie wytrzymałabym z taka ilością kotów ale ja mam przy kotłowni dużo miejsca i mogą sobie tam nawet swoje harce odstawiać, a brykają czasem że aż słychać tu na górze. Nie często zatem maja okazję ukraść mi polędwicę ze stołu hi hi.Nie wszystkie znaki są skore do wybaczenia Adela. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednym słowem solidny Bawół z Ciebie, Uleczko. Ja nie wiem jakim zwierzakiem jestem. Muszę sprawdzić.
    Nie wiem czy palić w piecu. Siedzę i myślę już ponad godzinę. W pokoju mam 20 stopni, na dworze +2. Ale może być mrozik w nocy, to mi zmarznie dupencja, więc chyba pójdę do piwnicy. I znowu tumany kurzu z popiołu, jak ja tego nie lubię.
    Pozdrawiam wieczorową porą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak Azalio Bawół i to solidny. A córki nasze to małpy tyle to wiem . Zobacz co z ciebie za zwierz bardzom ciekawa he he. Tez czasem palę i znam to z tym kurzem. Dobrze że jak nie mam siły i zdrowia palić gazem. Dziś także węglem palę. Pozdrawiam serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, moja córa jest spod Kozy. lipiec 1979 r. Ale wiesz, to coś nie tak, bo syn też spod kozy, a są z córką tak różni, jak dzień i noc. Ja jestem Kogut. Powiem Ci, że 80% prawdy. Och, to tylko zabawa. Pozdrawiam

      Usuń
  7. To wspaniałe cechy charakteru drogi Bawole:)Uleczko życzę Ci tyle serca od innych,ile Ty dajesz.
    Kotki piękne,ale i jak widać przyjacielskie i lubią dzielić się zdobyczą.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwierzęta potrafią pokazywać wdzięczność i przywiązanie, ludzie nie zawsze. Pozdrawiam i dziękuję za piękny komplement-;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj,mam takiego w domu i sprawdza się to co napisałaś.Cudny charakter. Serdeczności Uleczko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chwalisz cudny charakter he he. No to tylko dziękować. Uściski serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga