środa, 5 grudnia 2012

Wiec już teraz drogi święty, szykuj drogie mi prezenty,

List do Św. Mikołaja




Może w tym roku dotrze na czas:)
Hej!
Dziadunio z siwą brodą,
nie nadążasz ty za modą,
w tej czerwonej pelerynie,
kilka wieków już Ci płynie.

Lecz nie skarżysz się nikomu
i do niejednego domu,
wór prezentów dźwigasz pełny,
tak tradycji jesteś wierny.

Zajrzyj do mnie tegoż roku,
żebym nie doznała szoku,
byłam grzeczna cały czas!
Sprawozdanie w ręku masz.

Wiec już teraz drogi święty,
szykuj drogie mi prezenty,
trzy sukienki, spodnie szwedy,
kamizelki dwie od biedy.

No i jeszcze drogi dziadku,
kup samochód po wypadku,
z gospodynią chatę,
zagraniczne wczasy-latem!

A na koniec supermana,
(i nie ważna dzisiaj cena),
gotowego wciąż do psoty,
a na zdradę bez ochoty!

Tylko tyle moich życzeń.
Trochę dużo - to ciut zmień!
Ujmij tylko bez przesady.





Rózga - znowu! Masz zasady!
Interpunkcja! Przecinki się rozlazły same bez mojej zgody. List stary jak świat i nadal aktualny!
Napisany 2009-12-06  
Dodano 2011-12-05 13:28:56  
Autor: lojka 5 z 12 poziomów

**************************************************************************************http://babcia-uleczka.blog.onet.pl/ zapraszam także na opowiadanie świąteczne na tym moim blogu.
W nocy spadł u nas śnieg i pewnie dzieciarnia się z tego bardzo ucieszy. Ja już trochę mniej bo ślisko i teraz prócz bólu rąk dołączyło kolano. Dostałam tabletki przeciwbólowe wczoraj od lekarza i tyle.Wnuk po operacji oka,ja za 2 tygodnie jak nie przejdzie sterydy. Nieciekawie to wszystko wygląda. Więc prośba do Mikołaja ;zdrowia kochany dla nas wszystkich. Więcej do szczęścia nie potrzeba.

25 komentarzy:

  1. ja bez prezentu ale z dobrym słowem do Ciebie przychodzę, niech Mikołaj będzie szczodry i radość przyniesie dzieciom przede wszystkim.Pozdrowienia zostawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alinko cieszę się że do mnie zaglądnęłaś.Dzieciom wbrew pozorom dużo do szczęścia i jest potrzeba cieszą się już z tego że spadł śnieg. a nam wszystkim jak zdrowie dopisze to także wielki powód do radości. Pozdrawiam-;))

      Usuń
  2. To ja dołączam się do prosby: zdrowia przynieś Uleczce, Mokołaju :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko mnie Aniu, nie tylko mnie. Pozdrawiam serdecznie-;))

      Usuń
  3. Chyba wszyscy najbardziej cenimy sobie teraz zdrowie:( a jak bedzie zdrowie cala reszta sama się zjawi. Czego i Tobie Uleczko życzę. Pozdrawiam- axis

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam wzajemnie Axis. Mogę się pod tym tylko się podpisać i dopisać AMEN

    OdpowiedzUsuń
  5. Poprosiłam św. Mikołaja o zdrówko dla Ciebie i rodzinki. Prezent nic nie wazy a bardzo potrzebny. Serdeczności Uleczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Hanna. Nawet te oczy mojego wnuka ważniejsze od wszystkich moich problemow. Pozdrawiam i wzajemnie zdrówka dla ciebie i całej twojej rodziny-;))

      Usuń
  6. Ech żeby tak Mikołaj spełniał wszystkie nasze życzenia :-)
    Zdrówka życzę ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Może nie wszystkie Krysiu a jedynie te najważniejsze . Pozdrawiam cieplutko-;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia oczywiście wzajemnie-;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uleczko, jak będziesz musiała sterydy, to trudno... Mój szwagier młody jeszcze 42.letni bierze sterydy. Ma rzadką chorobę- stany zapalne naczyń krwionośnych i sterydy na szczęście pomagają.
    Uleczko, czy ograniczyłaś spożycie białek? Pisałam ci że rybki są zdrowe na reumatyzm (czytałam w "Zdrowiu"), a teraz znowu czytam, że białko szkodzi nawet z ryb. Wiadomo, że nie można całkiem zrezygnować, ale ograniczyć ponoć trzeba.
    Zamiast słodyczy, prosimy o woreczki zdrowia, Mikołaju Świety- dobranoc Uleczko- Adela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie biorę Apro-Napro przeciw bólowe i jakoś dziś pomaga. masz racje Adela . Dla nas w tym worku jedynie dużo zdrowia . Dla ciebie i twoich bliskich jak najbardziej również. Pozdrawiam serdecznie-;)

      Usuń
  10. Tobie Uleczko,sobie i wszystkim wokoło również życzę jedynie zdrowia.Nas już nie odpuszca choróbsko 2-gi tydzień,maz ma jakieś powikłania,a tu jeszcze tyle pracy przed nami, szczególnie u Mamy.Nic a nic nie cieszą mnie nadchodzące Święta:)) Uścisków moc ślę. ***alutka***

    OdpowiedzUsuń
  11. Alutko widzisz co to za paskudna choroba nam się przytrafiła. Wcale ci się nie dziwie że jesteś pozbawiona radości przedświątecznych. Jak zdrowia nie ma to wszystko inne leży. Poprawy zdrowia życzę kochana Alutko. Moc uścisków posyłam-;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, nic nad zdrowie jak wiadomo. Wszystkim tu bywającym i Gospodyni przede wszystkim tego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta prawda. Co pomoże miliarderowi jego całe bogactwo jak nic jeść nie może ,czasem jedynie trochę kleiku ryżowego.Widziałam kiedyś taki program. Zgaguniu również twojemu Mikołajowi do wora zdrowia dla ciebie i całej twojej rodziny-;))

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda,zdrowia,zdrowia i zdrowia...Najważniejsze jest,bo kidy człowiek zdrowy,może cieszyć sie całą resztą :)))Uleczko,będzie dobrze,trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tobie prócz zdrowia szczęścia w miłości włożę do worka mikołajowego. niechaj się spełnią te życzenia dla nas. Pozdrawiam serdecznie-;))

      Usuń
  15. Uleczko trzeba wierzyć, że Mikołaj do nas przyjdzie i zdrowia dużo nam przyniesie, bo dla mnie to jest najważniejsze...

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne JaGa, bo bez trudno żyć.Uściski serdeczne-;))

      Usuń
  16. Ja świetego Mikołajka proszę o zdrowie dla Ciebie... i siebie. Wszystkich. Zasmuciłam się chorobą wnuka i Twoimi niedomaganiami:(. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biedny ten mój najstarszy wnuk .Akurat teraz przed końcem studiów takie problemy z oczami. Oby się to dla niego dobrze skończyło. Pechowy jest strasznie z tym zdrowiem. Z astmą alergiczną męczy się od małego a teraz te oczy(-;Pozdrawiam Majka serdecznie-;))Najlepsze życzenia dla ciebie wkładam Mikołajowi do worka. Buziole serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uleczko, przykro mi z powodu Twych problemów zdrowotnych. Dopiero, jak człowiekowi coś dolega, to przekonuje się, że jednak zdrowie jest najważniejsze i oddałby wszystkie prezenty za to, aby je odzyskać. Życzę Ci z całego serca, aby św. Mikołaj pamiętał o Tobie i podrzucił Ci duży worek zdrówka. Ściskam najmocniej:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Witak Irenko Mikołajewo. ano wszystkim potrzebny taki wór zdrowia tobie także . I niech nam się to życzenie spełni. Uściski serdeczne -;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga