niedziela, 3 stycznia 2016

niedziela, 3 stycznia 2016


Ech..

Zatkał mi się w kuchni zlew, zimno mi pomimo palenia węglem w kotłowni, ech  . Ja tak nie chcę. Pomarudziłam? Też tak czasem mam nawet w niedzielę. Pomimo to życzę udanej milej niedzieli zaglądającym tu na mój blog i wszystkich serdecznie pozdrawiam-;))


                                 *********************************

                                  *********************************
Nie lubię marudzić to raczej mi się nie za często na całe szczęście przytrafia, ale czasem życie moje to w tym domu samej takie proste nie jest, szczególnie wówczas kiedy przytrafiają się takie ,,niespodzianki" jak ten zatkany zlew i podtopiona z tego powodu kuchnia.


 Jak jeszcze ten piec w kotłowni też nie chce się palić to tylko siąść i płakać.


 Ale poszłam spać z nerwów myślałam ze nie zasnę, ale zasnęłam jednak, a dziś sama sobie z tą kuchnią poradziłam, obiadu dziś nie gotowałam i zjadłam bigos sylwestrowy , a teraz świąteczne palenie gazem w kotłowni Raz się w końcu żyje he he. I wszystko wróciło do jakieś tam normy.


                       ********************************************









Ostrzeżenie przed mrozem

IMGW wydał ostrzeżenia pogodowe pierwszego stopnia dotyczące silnego mrozu i oblodzeń. Alerty obowiązują w sześciu województwach.

 W pięciu dotyczą silnego mrozu, w jednym oblodzeń.
Alerty dotyczące silnego mrozu obowiązują w pięciu województwach: podlaskim, lubelskim, świętokrzyskim, podkarpackim i małopolskim. Według synoptyków lokalnie temperatura może spaść nawet do -20 stopni Celsjusza.


W woj. dolnośląskim wydano ostrzeżenie pierwszego stopnia dotyczące oblodzenia. Po opadach mokrego śniegu i deszczu ze śniegiem w ciągu dnia, w nocy przewidywany jest spadek temperatury, który może doprowadzić do zamarzania mokrych nawierzchni ulic.


Alert pierwszego stopnia oznacza możliwość wystąpienia  "niebezpiecznych zjawisk meteorologicznych, które mogą powodować szkody materialne, możliwe zagrożenie życia.

 Zalecana jest ostrożność".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga