czwartek, 11 czerwca 2015

Zawsze coś kwitnie i zawsze coś rośnie




I w ogrodzie dziś









14 komentarzy:

  1. Uleczko, podziwiam Cię. Ty wszystko tak sama, samiutka hodujesz? Taki ogród to okrutnie dużo pracy fizycznej a i wydatki chyba spore. Ale ,że pięknie to wszystko się prezentuje to fakt.
    Najlepszego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnuczek mi ostatnio trawę kosi i taczki wywozi kiedy je wycinką i formowaniem krzewów napełnię, a tak to sama jak na razie jak zdrowie jako takie Anabell.Dziś sekatorem poszalałam, bo zielsko rośnie jak szalone, szczególnie ta winorośl na trejażu. Najlepszego wzajemnie-;))

      Usuń
  2. ... kurna ... dla każdego coś miłego ... dla każdego coś się znajdzie ... dla mnie pomidory rosną ... jesteś NIESAMOWITA ! ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu większe niż w rzeczywistości hehe. Pozdrawiam Andrzeju-;))

      Usuń
  3. Pięknie i kolorowo :))) Taka premia ze serce i wysiłek . Zioła, kwiaty, warzywa - wszystko mówi: dziękuję :)
    Buziaczki Uluś ślę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wiesz,że tu przynajmniej widać efekty naszej pracy, nie to co w domu. Ugotujesz,zjesz, i śladu nie ma, podobnie ze sprzątaniem. W kółko Macieju hehe. Buziaczki wzajemne-;))

      Usuń
  4. jakie Ty już masz duże pomidory! moje dopiero kwitną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Ci urosna . U syna nawet jeszcze nie kwitną, bo je próżno posadził..

      Usuń
  5. pięknie. U mnie pomidory mniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Urosną także w swoim czasie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uleczko - i to wszystko Twoje????
    I Twoją rączką posadzone, wypielęgnowane, podlewane i zadbane???
    Ja się załamię i w kompleksy wpadnę.
    Gratuluję Ci serdecznie i przytulam do serca razem z tymi cudami...:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. He he Stokrotko,dziękuję gratulacje chętnie przyjmuję ale zaraz w kompleksy ?,Tu u mnie częściowo to zasługa ślimaków które skutecznie przegoniły u mnie niektóre rośliny piętro wyżej i tu są bezpieczne a zioła mam blisko kuchni. W doniczkach i na Twojej logi pewnie masz roślinki. Najbardziej zaniedbane w tym roku są moje kaktusy. Muszę się brać (w grubych rękawicach ) za to kolczaste towarzystwo.Buziaki serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga