poniedziałek, 9 marca 2015

4 komentarze:

  1. ... żadnej maniany ze mną ... mnie tu u Ciebie dobrze ... będę grzeczniejszy, będę cicho ... byle nie maniana ... i na kogo? ... aż taki zły jestem? ... proszę ... węgla przyniosę, w piecu napalę ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Andrzeju. Dziś w nocy gazem paliłam bo koks za mocno juz grzeje a nie palić to za zimno. Dopiero wstałam i powolutku się tu budzę. Muszę kotom kupić jedzenie. Pogoda sprzyja . Jest pięknie i wiosennie. Miłego dnia Ci życzę. Mądrzy Ci Chińczycy no nie?Pozdrawiam-;))

      Usuń
  2. No to do jutra, Uleczko .
    I pozwól Jędrusiowi z tym węglem, please..... Buziaki ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to mi słoneczko w okna wschodnie grzeje.Ale rzeczywiście fajnie by było mieć pod ręką chętnego do pomocy Przyjaciela. Buziaki wzajemne-;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga