piątek, 26 grudnia 2014

W Gliwicach pada śnieg od samego rana...to pierwszy śnieg ...

12 komentarzy:

  1. U mnie też pierwszy śnieg. A teraz słonko zamiata to, co spadło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu u nas się trzyma. Pije kawę i jem makówki. Po 16 jedziemy do córki na wieś.. Pozdrawiam-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Maya
    Witam Cię świątecznie -- jeszcze ;) I u mnie posypało. Święty Szczepan się postarał, he he... Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracam od córki. Teraz na dworze jest juz - 5 stopni zimna. Nareszcie zima ale mnie to raczej mało cieszy bo trzeba więcej palić w centralnym a to kosztuje. Pozdrawiam Maya już prawie po świątecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ani płatka, ale już 20 km dalej zima w pełni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zima. Śnieg i bardzo zimno...Pozdrawiam już poświątecznie..

      Usuń
  6. Dzisiaj u nas śnieg i mróz, teraz -4 ale zapowiadają mocniejszy. No i po co ?:(
    Damy radę, Uleczko, buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. A u nas teraz jest jeszcze -9 stopni. W ciągu dnia podobno będzie - 4. Muszę od rana palić w centralnym. Buziaki wzajemne Aniu-;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i jak tam po świętach, co słychać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Co słychać? Na szczęście nic niepokojącego, i jak chyba wszyscy zmęczeni świętami, odpoczywamy. A ja latam do kotłowni i węglem karmię żarłoczny mój piec centralnego. W nocy będzie u nas -10 stopni zimna. Koty na piecu leżą i jest im cieplutko. Okienko mają zamknięte. Niech korzystają teraz z kuwety.. Pozdrawiam poświątecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobrze, że Święta przyjemnie spędziłaś Uleczko.
    I ten mrozek niewielki to też zdrowiej niz deszcze i wiatry. Tylko zeby za zimno nie było, prawda?
    Serdeczności:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz u nas - 5 stopni zimna, i jeszcze w kotłowni nie byłam( w nocy piec zimny nie palę. Ale ciepło się ubieram. Trochę kuleje bo mnie coś boli gruby palec u prawej nogi, ale z tym się jakoś już pogodziłam,że w moim wieku to juz idealne zdrowie to rzadkość.
    Zdrowia sobie za tym życzmy i na ten następny rok który tak naprawdę juz za naszymi drzwiami stoi i lada moment w nasze życie wkroczy. Miłej niedzieli po świątecznej życzę i serdeczności wzajemne -;)))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga