środa, 29 października 2014

Ludzie mówią, że czas to pieniądz- kupuję od was odrobinę waszego czasu tu dla mnie...

http://lavieestbelleijatez.blogspot.com/


                                                                               /zdjęcie Krzysztof Sitkowski/





P.S
"Ludzie mówią, że czas to pieniądz, a ja wam mówię, że czas to Miłość!"
Człowiek bardzo często widzi wokół siebie pracę i jeszcze raz pracę, samochód, działkę, chce wybudować drugi dom, kupić nowy telewizor, zegarek szwajcarski, bo sąsiad takowy posiada, perły dla żony... i myśli, że to wszystko jest źródłem jego szczęścia... 
A wszystko to jest czymś wtórnym, co prędzej czy później przemija i dalej będziesz szukał szczęścia...
"Ludzie mówią, że czas to pieniądz, a jam wam mówię, że czas to Miłość!"




 /Kardynał Stefan Wyszyński/


To skopiowałam przed chwilką z bloga naszej 

Judith(link http://lavieestbelleijatez.blogspot.com/

Nic mądrzejszego tu dziś nie wymyślę...

warto odwiedzić blog Judith,

 i przeczytać całość bo to jedynie fragment jej postu..



8 komentarzy:

  1. Uleczko wpadłam Cię pozdrowić z Wysowej, mniej komentuję bo bardzo wolny internet na modem, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracaj zdrowa Klarko. Miłego dnia i moje serdeczne pozdrowienia lecą do Wysowej-;)))

      Usuń
  2. ... ale masz kasy ! ... czyli po kłopotach ... a w Wysowej ~Uleczko jest pięknie ! ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach oglądałam. Rzeczywiście musi tam byc pięknie Ale wszędzie dobrze gdzie nas nie ma Andrzeju. Wszędzie niestety być też nie możemy,A więc cieszmy się tym co na miejscu mamy.Idę kupić mleko i karmę dla kotów Umyłam podłogę w kuchni i kończę gruntowne sprzątanie sypialni. Mam co robić i się nie nudzę.. Milego dnia Tobie życzę-;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cytaty.A ja dodam,czas to życie i nie powinno się tracić ani jednej jego cennej chwili.Niestety nie wszystko jest zależne od nas.
    Wspinałam się na linii życia,
    uczepiona miłości,
    lecz lina pękła,choć wydawała się być zdrowa i mocna,
    upadłam,boleśnie zraniona...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witej Ewuniu, dawno tu juz nie zaglądałaś do moich komentarzy więc jeszcze bardziej teraz się cieszę. Z tą miłością tak bywa niestety. Nie zawsze kochamy to co albo kto jest warte tej naszej miłości. Pozdrawiam wzajemnie . Uściski serdeczne-;))

      Usuń
  5. Znasz zapewne moje motto życiowe: z niczym nie przesadzać, zachować złoty środek. Także dotyczy to pieniędzy. Nie spinać się i nie żyłować na siłę, aby więcej i więcej, ale też nie osiąść na laurach w oczekiwaniu na wsparcie od innych. A na polecany blog zajrzę w wolnej chwili, teraz idę smażyć mielone na obiad, bo kolega małżonek za godzinę wraca z pracy.
    Buziaczki ślę, Uleczko miła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko że to wcale nie jest takie proste z tym złotym środkiem hehe..A blog gorąco polecam. Autorka jest wyjątkowa Osobą Aniu. U mnie dziś był obiad jednogarnkowy, bo kupiłam w Lidlu 2 duże kalarepy. Jeszcze jedną porcję zostawiłam sobie na kolację.Pycha!!Buziaczki Aniu-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga