piątek, 17 października 2014

Dni prze­mijają szyb­ko



"Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym.






 Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie.

 W księdze naszej przyszłości wpi­suje­my marzenia, 

jakaś

 niewidzialna ręka nam je przekreśla






. Nie mamy wtedy żadnego wyboru.






 Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś,

 jak potrafimy być nimi jutro?"






Wszystko to znalazłam dziś w sieci, i mam nowy do dyskusji post.. Kończę moją kawę . Na dnie kubka juz tylko ostatni łyk.. Chyba zrobie dziś porządek z moimi ciuchami w jednej z moich kilku szaf. Ach chomik ubraniowy(zresztą nie tylko ubrania chomikuję) ze mnie hehe..

Sprzątam i sprzątam te letnie ciuchy i nawet już pralka się pierze,( szkoda że lato się skończyło,znów przyszła niepogoda a tak nam dobrze było.. to z piosenki nie moje)

Chyba sobie na dziś dam spokój, i pójde w piecu w kotłowni napalić, bo wieczory w domu już chłodne i 

pranie lepiej się wysuszy, ale wpierw kawę sobie zrobię....


11 komentarzy:

  1. ... "co Bóg da, ksiądz ochrzci" ... "co ma być, to będzie" ... cieszmy się każdym dniem, bo co nam jeszcze pozostało ? ... u mnie grzeją, coś "wrzucę na ruszta" ... i ... "siup nura w pióra"... i ... pochrapikuje sobie ... może coś mi się przyśni ... a co Twoje koty mówią, będzie zima ? ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty teraz jedzą więcej niż latem i obrastają w tłuszczyk. To dla naszego klimatu bardzo ważne i dlatego bez sensu jest teraz wszelkie odchudzanie. Ale trzeba pilnować wago skoro ma się ja w nadmiarze by więcej teraz nie przybyło. Wiosną o ile się jej doczekamy w zdrowiu można pomyśleć o lżejszych posiłkach i zrzucaniu tego co mamy jeszcze za dużo.Koty także zimy nie lubią oby przyszła jak najpóźniej..Andrzeju. Pozdrawiam i miłych snów.. a Ty spij a Ty śnij zanurz się w noc ciemną, a Ty śpij a Ty śnij śnij że jesteś ze mną.. (to tylko taka piosenka hehe) Pozdrawiam wzajemnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdrawiam Uleczko burzowo, bo właśnie w tej chwili grzmotnęło i mocno leje. a grzyby w lesie są ale 3/4 to robaczywki. Co do wagi to niestety, muszę się stale pilnować, bo apetyt to ja mam całe życie, hihihi, papapa, Aga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tą wagą to naprawdę jest niełatwa sprawa kiedy lubi się gotować i jeść tak jak ja Aga.Dlatego teraz kiedy udało mi się te 8 kg zrzucić to za żadne skarby nie chcę znów je mieć z powrotem na moim ciele. Ale po tym jak teraz posiłki rozkładam w czasie i jem następne dopiero po 2 albo 3 godzinach i nie za obfite posiłki chyba ze to kalafior albo brokuł który można i cały zjeść za jednym posiedzeniem. Za to czekolada to do kawy jedna kosteczka a nie cała czekolada. Wiesz że ja to teraz zjadam więcej słodyczy niż wcześniej? To może nieprawdopodobne, ale teraz tylko trochę, a nie zaraz całe pudełko czekoladek za jednym posiedzeniem i to po obfitej kolacji jak dawniej.Choć to mi się znów nie tak często zdarzało, bo aż tak maszkietna to ja nie jestem.. U nas wczoraj kilka razy zagrzmiało. Ale jesienna pogoda juz jest. Ale cóż ,do wszystkich świętych przecież juz niedaleko. I tak dobrze że jeszcze dużych przymrozków nie ma i nawet moje żółwie jeszcze nie zimują w piwnicy tylko jeszcze pływają w oczku wodnym w ogrodzie. A z grzybów to ja jedynie pieczarki, bo na innych grzybach się nie znam.Buziaki dla Cibie Aga papapa

    OdpowiedzUsuń
  5. A my z Małżem nagle zaczęliśmy tyć! Zupełnie nie wiadomo dlaczego... Po 2 kilo oboje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze to lepiej niż nagle tracić na wadze. 2 kg to jeszcze nie dramat pewnie z tym sobie poradzicie...Pozdrawiam przy sobotniej kawie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważajmy, aby nie stanąć na li­nii star­tu te­go egzys­ten­cjal­ne­go wyści­gu szczurów, ludzi pragnących szczęścia tak bar­dzo, iż nie widzą ile ludzkich serc po­dep­ta­li w je­go poszukiwaniu. Bo szczęście jest takie ulotne-dzisiaj jest a jutro już znika i wtedy zostaniemy sami bo wszystko pod drodze podeptaliśmy. Pozdrawiam - Livia

    OdpowiedzUsuń
  8. Albo jak ten chomik w klatce niby pogoni za sukcesem a jedynie kręcą się w kółku..i depczą tych którzy się w tym samym kółku kręcą.. ale jak żyć pomimo to szczęśliwie to prawdziwa sztuka. Zbieram liście w ogrodzie . Mam tu moje fitness studio za darmo.. Pozdrawiam wzajemnie-;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście dzisiaj tu trafiłam i pozdrawiam Cię, Uleczko! Korek115

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecież pamiętam że tu juz kiedyś byłaś. ale cieszę się i pozdrawiam ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawa jest dobra na wszystko /smiech/!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga