niedziela, 31 sierpnia 2014

Kartka z kalendarza na dziś - Dzień Blogów

Dzień Blogów

Z okazji dzisiejszego święta... nic nie napiszę :)

Złożę tylko sobie życzenia,hehe

 aby nigdy nie opuszczało mnie natchnienie do

 pisania, i aby wpisy podobały się moim miłym

 Czytelnikom!

  


http://www.kalbi.pl/

Kartka z kalendarza na dziś - Dzień Blogów

243 dzień roku
35 tydzień roku
2014
Sierpień
31
Niedziela
Przyslowie:
„Ostatni sierpnia zapowiada, jaka pogoda na wrzesień wypada.”
SłońceKsiężyc
Brzask o 05:09
Wsch. Sł. 05:44
Zenit o 12:36
Zach. Sł. 19:27
Zmierzch o 20:03
Nietypowe święta:
Dzień Blogów
Dzień Solidarności i Wolności 
Cytat dnia:
„Nic co warte posiadania, nie da się zdobyć bez ryzyka.” -  George Bernard Shaw

10 komentarzy:

  1. ... nie podejmę ryzyka ... pewnie zdziadzieję, trudno ... jutro idę do szkoły ... a co ... może mnie przyjmą ... do zerówki ... kto Tobie te bluzeczki tak galancie szykuje ? ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieustającej weny i samych miłych czytelników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i wzajemnie Klarko tego samego życzę-;)0

      Usuń
  3. Nie wiedziałam o takim święcie, ale skoro jest, to oby nam razem ciągle było miło i obyśmy niezmiennie ochoczo gawędzili wirtualnie :)))
    A wrzesień taki jak dzisiejszy dzień zupełnie mi odpowiada !
    Buziaki Uleczko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam o święcie, ale skoro jest, to oby nam zawsze razem było miło i obyśmy ochoczo gawędzili sobie wirtualnie ku pokrzepieniu serc :)
    A wrzesień może taki być, dzisiaj był piękny dzień ! Serdeczności Uleczko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczności wzajemne-;)) U nas leje burza krąży juz cały czas od samego popołudnia. mam jechać pociągiem z rana na rozpoczęcie pierwszego dnia szkoły mojej wnusi Oliwki ale jak tak będzie lało to nie pojadę. Buziaki-;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też pogoda ,,blogowa'', leje od południa! Fajnie, że wróciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu przed chwileczką przestało, ale lało okropnie. Powoli się rozkręcam. Pozdrawiam Cie serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie miałam pojęcia o istnieniu takiego święta

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie hehe. Przypadkiem natrafiłam na ta kartę z kalendarza. Teraz juz wiemy-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga