poniedziałek, 10 lutego 2014

czy twoje życie uszczęśliwiło innych?

http://lavieestbelleijatez.blogspot.com/

kliknijcie na ten link naprawdę warto zaglądać na ten blog wyjątkowej kobiety- chyba się na mnie nie obrazi bo nie pytałam o pozwolenie


                                         



Starożytni Egipcjanie wierzyli, że gdy ich duch
trafi do nieba, bogowie postawią dwa pytania.

 Odpowiedź na te pytania decydowała o

 przyjęciu lub nie...


– czy odnalazłeś radość życia?

– czy twoje życie uszczęśliwiło innych? 


                               


                        **************

                                                                          
Wczoraj uszczęśliwił Kamil Stoch co za dzień!!!





  obrazek z sieci                                     

14 komentarzy:

  1. Blog Siostry Judyty znam od dawna i czytam tam każdy wpis. Często też komentuję, bo jest to bardzo dobra i mądra osoba.
    A ze zwycięstaw Kamila Stocha bardzo się cieszę - tak jak wszyscy Polacy!
    Pozdrawiam Uleczko deszczowo /bo u mnie leje/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas natomiast cudowna wiosenna i słoneczna pogoda. Wietrzyłam dziś nawet pościel na balkonie. Chyba jest na blogach jeszcze inna Stokrotka. Nie wiedziałam że to Ty tam się wpisujesz. Pozdrawiam wzajemnie

      Usuń
  2. ... w sumie z radością życia u mnie nie jest źle ... pomimo zakrętów jeszcze Bogu dzięki jadę ... teraz już ostrożniej, wolniej ... ale jadę ... a czy ja kogoś ? ... nikt mi się nie chwalił ... choć byli tacy co kadzili ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz tam kadzili. Widocznie zasłużyłeś na to Andrzeju...)

      Usuń
  3. Zajrzałam na polecany blog, rzeczywiście wyjątkowy i mądry. Z pewnością będę go czytała, jeszcze wiele mogę się nauczyć, choćby mądrej oceny rzeczywistości.
    W życiu odnalazłam spokój i stabilizację. To dla mnie radość.
    Na drugie pytanie trudno subiektywnie odpowiedzieć.
    Pozdrawiam Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie jak Ty z tym drugim pytaniem Aniu. Ale chyba nie trzeba aż zdobyć medal olimpijski. Pozdrawiam i cieszę się że blog zobaczyłaś . Wiedziałam że trafi w Twój- gust bo rzeczywiście autorka to wspaniała osoba-;))

    OdpowiedzUsuń
  5. -- przyznam , że kiedyś byłam na tym blogu... taka ze mnie lapa , ze nie zapisałam i .... ale teraz już mam... dzięki.... a z tym uszczęśliwianiem, to raczej u mnie cieniutko, oj cieniutko.... choć ja też nie lubię jeżeli ktoś chce uszczęśliwiać na siłę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieci swoje pewnie uszczęśliwiasz, no i sąsiadów także ,skoro tak Cię tam lubią Aliczku. Pozdrawiam cieplutko-;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, by nikt nigdy przez nas nie płakał...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, z tym to też różnie bywa. ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby dwa proste pytania a tak trudno na nie odpowiedzieć....trzeba zrobić wszystko, żeby się dało a to nie takie proste;) U mnie deszcz i plucha ale na plusie temp. Pozdrawiam serdecznie a polecany blog - niezwykle mądry i ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, blog wart naszej uwagi Olu ,widzę to podobnie. A pytania? Cóż, najwidoczniej trudno nam będzie wejść do Krainy Wiecznej Szczęśliwości . Pozdrawiam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno parę osób zupełni mi nieznanych nienawidzi mnie, bo mi o tym piszą, a do tego nie przejmuję się tym i nie jest mi przykro.
    Czasem uda mi sie napisac coś śmiesznego i ludzie się rozweselą, ale to chyba daleko do uszczęśliwienia kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  12. A za co Cię można nienawidzić, chyba zawiścić, to juz bardziej do mnie przemawia, bo świetnie ci pisanie idzie Klarka. Jesteś tak miłą sympatyczną osobą i chętnie mieszkałabym bliżej Ciebie, bo mi pasujesz, a jestem bardzo wybredna co do znajomych. hehe Wiesz Klarko to raczej inni wiedzą na ten temat więcej od nas samych. Czasem jedno dobre słowo juz boże kogoś uszczęśliwić. Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga