czwartek, 24 października 2013

Piszę choć mam niewiele do powiedzenia.”



Jestem Wodnik z ascendentem w Koziorożcu i księżycem(uczuciowość) w Raku- no i wszystko jasne, hehe

    Samopoczucie znaków zodiaku.

  • Baran -
  •  „Jedynym sposobem utrzymania zdrowia jest jedzenie tego, czego nie lubisz, picie tego, czego nie chcesz, i robienie tego, na co nie masz ochoty.”
    Mark Twain
  • Byk 
  • „Zdrowe ciało jest salonem duszy, chore – jego więzieniem.”
    Francis Bacon
  • Bliźnięta 
  • ]- „Dziewięć dziesiątych naszego szczęścia polega na zdrowiu. Zdrowy żebrak jest szczęśliwszy niż chory król.”
    Artur Schopenhauer
  • Rak -
  •  „Uwielbiam rekonwalescencję. To dzięki niej warto chorować.”
    George Bernard Shaw
  • Lew „Zdrowy duch w zdrowym ciele.
  • Juwenalis
  • Panna -
  •  „Niektóre lekarstwa szkodzą bardziej niż sama choroba.”
    Publiliusz Syrus
  • Waga „Bóg leczy, a lekarz pobiera za to opłatę.”
    Benjamin Franklin
  • Skorpion -
  •  „Choroba ciała może być niczym więcej jak tylko symptomem dolegliwości psychicznej, która dotknęła nas w przeszłości.”
    Nathaniel Hawthorne
  • Strzelec „Przeczytałem w jednym z pism, że palenie papierosów jest szkodliwe, przestałem więc czytać to pismo.”
    Jerzy Forster
  • Koziorożec 
  • „Ze wszystkich stworzeń tylko człowiek pije, choć nie ma pragnienia, je, choć nie jest głodny, mówi, choć nie ma nic do powiedzenia.”
    John Steinbeck
  • Wodnik 
  • „Pijąc cudze zdrowie, psujemy własne.”
    Jerome Klapka Jerome
  • Ryby -
  •  „Bachus utopił więcej ludzi niż Neptun.”
    Giuseppe Garibaldi
                                              **********************
Mam pustkę w głowie - pardon Wodnik jestem. Wiem że(dziś) nic nie wiem(-;

12 komentarzy:

  1. Ja Lew..zdrowy duch w zdrowym ciele?..W zasadzie jestem tzw. niepoprawną optymistką i zdrowie fizyczne , póki co, jest w porządku.Ale i Lwu zdarzają się złe chwile...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje życie wśród lwów w mojej rodzinie przebiega dosyć dobrze. Gorzej mam z moimi dwiema wodniczkami, (córka i młodsza synowa).choć ostatnio jakos cieplej pomiedzy nami.. Pozdrawiam-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem Skorpionem, mam silną osobowość. Nie bujam w obłokach, twardo stapię po ziemi. Wyrządzoone krzywdy pamietam, choć wybaczam. Mówią, że Skorpion to dobry przyjaciel, ale groźny wróg. Coś w tym jest. Każdy znak ma po trochę różnych cech. Na szczęście nie żyję z nosem w horoskopach, he, he :) Serdeczności Uluś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam Aniu. 26tego chyba masz urodziny w tym miesiącu, Serdeczności wzajemne-;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to mam dobrze, jak tam w którym horoskopie, raz skorpion, to znowu strzelec, co im wypadnie ;-)) Adela

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli końcówka Skorpiona hihi. No Adela trzeba się mieć przed Tobą na baczności. Nie dosyć jad skorpiona to jeszcze i strzała Strzelca. Strach sie bać mieć taką przeciwniczkę(oczywiście zartuję). Buziaki ślę nastawiona bardzo pokojowo wobec Ciebie kochana -;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O żesz, Uluś nie podawaj dalej ;-))) A.

      Usuń
  7. Uluniu, pozdrawiam Cię dziś refleksyjnie, ale serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, że jestem spod ,,myślącego'' znaku..

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo ten jak malo kiedy jakiś znak bardzo do Ciebie pasuje-;)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga