sobota, 31 sierpnia 2013

Już jestem

http://czasnawypoczynek.pl/index.php?id=E025547



obrazek z sieci



Wróciłam już do mojego do mojego domu i łóżka, i dopiero tej nocy dobrze się wyspałam .  W tym łóżku obok mnie ,pani, przez te wszystkie noce obok mnie, straszliwie chrapała. Teraz piję moją poranną kawę i mam jaszcze walizkę nierozpakowaną. Pogoda dopisała, było kulturalnie i ciekawie z wycieczką do Czech i ciekawym programem kulturowym,o czym napiszę  jeszcze tu może i dziś jeszcze, ale na razie chciałam tylko dać znać o sobie że juz wróciłam cała i zdrowa-;))

6 komentarzy:

  1. I to najważniejsze ,że cała i zdrowa.
    Niestety chrapanie bardzo przeszkadza w wyspaniu ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mąż mówi do żony:
    - Kochanie, dzisiaj w nocy strasznie chrapałem.
    - Dlaczego?
    - Miałem sen.
    - Jaki znowu?
    - Że się żenię.
    - Z kim?
    - Z tobą, kochanie.
    - To ładnie jest tak warczeć na żonę?
    Pozdrawiam-Kormoran:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, budzi mnie w nocy moje własne chrapanie.
    -To spróbuj spać w innym pokoju.:)))
    No i Uleczka przeniosła się do własnego drugiego pokoju:)

    Zazdroszczę Ci tych wojaży. Nie mam chyba sił i zdrowia na wycieczki ale chętnie poczytam o Twojej - Livia

    OdpowiedzUsuń
  4. W domu i swoim łózku najlepiej !! Fajnie, że jesteś zadowolona Uluś, czekam na szersze relacje z pobytu. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Relacjonuj, byle bogato! Dobrze, że już jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj na swoich śmieciach. Jak odpoczniesz, to pisz, ale dokładnie, co i jak było, kto z kim i dlaczego, haaa..haaa
    Buziole wielkie

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga