poniedziałek, 22 lipca 2013

Urodziny

 
Posted by Picasa



Wiśnie na drzewie w moim ogrodzie

39 lat temu ważył 2,900 gramów, a dziś  to takie z niego chłopisko. Sam sobie tort wiśniowy upiekł . Napiszę czy smakował, ale tak jak te jego wcześniejsze wypieki, pewnie i ten także będzie smaczny Prawdziwa złota rączka z tego mojego młodszego synka


http://chomikuj.pl/maargeritaa/Moje+wiersze/Urodziny+syna,22129401.doc


Oczekiwałam córeczki
Chłopcem się urodziłeś
Wszystkie skarby świata
W miłość  zamieniłeś




Z okazji urodzin
Życzę Ci długich lat życia
Zdobycia wszystkiego
Co jest do zdobycia



W dzisiejszych czasach żyć trudno
Ale przecież żyć trzeba
Ta trudna bowiem droga
Ścieżką jest do nieba

Krocz po niej dzielnie i wytrwale
Nie zrażaj sie trudem życia
Ona pozwoli Ci dojśc do celu
I osiągnąć co planujesz do zdobycia.

13 komentarzy:

  1. To ja przyłączam się do serdecznych życzeń dla Twojego Syneczka :))))) Długich lat w zdrowiu i szczęściu rodzinnym !!!!! I Mamie wszelkiej pomyślności życzę, całuję, Uluś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spać w nocy nie umiałam i teraz siedzę tu przy mojej porannej kawie. Dzięki Aniu za życzenia dla solenizanta. Piękna pogoda, więc pewnie zrobią w ogrodzie tam u nich grilla,Pod koniec tego miesiąca planują urlop w Chorwacji. Dzielny i bardzo pracowity z niego człowiek, po pracy biega dorabiać, bo żona nie może znaleźć pracę po tym jak zlikwidowali firmę w której przez 11 lat pracowała. Takie teraz czasy. Uściski serdeczne-;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)
    To taka ważna data dla każdej matki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje Krysiu, dziękuję bardzo, a dzień tym ważniejszy im bardziej udany jest nasz trud urodzenia i wychowania. Tu naprawdę mam się z czego cieszyć. Pozdrawiam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia dla syna, Uleczko :-) Też bym zjadła takiego tortu...
    To u ciebie szpaczyska nie rabują, u nas zżarły wszystko;-) Asdela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. As jest chyba moim pupilem- Adela;-)

      Usuń
  6. U mnie na wczesne czereśnie pod koniec maja juz czyhają szpaki z całej okolicy, ale wiśnie jakoś im najwidoczniej tak nie podchodzą na cale szczęście. Najwyraźniej się tu asisz ,he he. Buziaki serdeczne i dzięki za życzenia-;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę skromności by mi się na fest przydało ;-))) A.

      Usuń
  7. Ula, jak kiedyś wymyśliłam, to też Twoje święta. Dzień urodzin dla syna, adla Ciebie święto dnia rodzenia. Wszystkiego najlepszego dla Was. Fajny dzień wybrałaś, pamiętny 22 lipca z czasów PRL. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kiedyś wcześniej opisałam to ,,fajne" urodzenie w dniu 35 lecia PRL u. Mieliśmy więcej szczęścia jak rozumu, że dziecko i ja przeżyliśmy. Mój bratanek który urodził się w kwietniu w tym samym roku i w tym samym szpitalu takiego szczęścia nie miał. Żył tylko 2 dni. Dzięki serdeczne za życzenia. Już zjadłam tylko zupę na obiad i się cieszę na tort. Byłam także dziś u fryzjera. Pozdrawiam wzajemnie Azalia-;))

    OdpowiedzUsuń
  9. -- ja też dołączam się do życzeń... wszystkiego co mieści się w jednym maleńkim słowie....SZCZĘŚCIE....--- jak widać dobry z niego chłopak, skoro matka tak pięknie o Nim pisze....i taki śliczny wiersz... oj chciałabym by mój syn miał w sobie jak najwięcej tych dobrych wartości... ma dopiero 9 lat i przede mną wiele trudu wychowawczego , no i wiele miłości.... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje Alu. Życzę ci by i twój syn wyrósł na porządnego człowieka. I jeszcze to, byś potem miała szczęście mieć dobra synową. Żona mojego drugiego syna to dobra wartościowa kobieta, niestety mnie nie trawi . Boli mnie to ,ale nauczę się jeszcze ciągle z tym problemem żyć. Dobrze że moja synowa( od starszego syna żona) jest dla mnie miła, i mam z nią dobry kontakt. Niestety w życiu zawsze musi byc jakieś ale. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga