sobota, 27 kwietnia 2013

chcę dziś podziękować.bo dzięki Wam mam lepsze public relations!






Liebster blog to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. 

Otrzymałam już trochę temu to wyróżnienie, ale na pytania nie chciało mi się odpowiadać ,i tu moje wielkie Pardon. 

Ale ponieważ wszyscy lubimy wyróżnienie to postanowiłam w związku z moją pięcioletnią pisaniną na moim onetowym blogu ,rozdawać kilku moim komentatorom blogowym to wyróżnienie.
Najdłużej tu ze mną i to od samego początku jest An-ula, i Majka która teraz jest Laura . Mam ich adresy w moich linkach i im dziś dedykuje to miłe wyróżnienie, oszczędzając im to kłopotliwe odpowiadanie na tyle osobistych pytań.Nawet nie wiecie jak mi miło że przez te wszystkie lata niezmiennie jesteście tu u mnie w dobrych i czasem i w tych nie najlepszych moich dniach.
Serdecznie Wam kochane koleżanki blogowe za to chcę dziś podziękować.

                        **************





bęc bęc sypią się nagrody. A ostatnia jest od Zołzy 


 http://domek-z-kominkiem.blogspot.com/  

   Dziękuję ślicznie-;)))



Pójdę tu w ślady innych Blogerek  i nie będę tu nominować. Wyróżniam wszystkich których blogi są widoczne na moim pasku ,,Moja lista blogów". 
Kochani bardzo lubię i cenię Wasze blogi. Chętnie je odwiedzam :) i polecam :Uleczka


wzdycham i opowiadam tu

 z podziwem, jacy

 jesteście cudowni i fantastyczni -;))


Widzę że nic z tego nie wyjdzie i jak nie napisze kto ma sobie zabrać nagrodę to chętnych nie będzie. Więc zaczynam wyliczankę. Po wyróżnienie proszę  się zglosić Azalię, Klarkę, Kormorana ,axis, Judith, Zgagę, Ellę,A Klatera, Zagubioną, Stokrotkę, Anabell , JaGa  Jasna8,Morgana ,Mironq, Miśka,Rennata,Serpentynami, Obserwator i wszystkich innych których mam na moim pasku  w linkach obok.






https://www.studiumpr.pl:448/node/246


Sposób na kiepskie notowania w prasie

blogu, he he, 

mój dopisek

Szef wzywa szefa komórki PR w firmie: 

- Słuchaj - mówi - mamy kiepskie notowania w prasie, 

wymyśl coś.

 Ale ma być tanio, żeby wszystkie media o tym mówiły 

i żeby pracownicy tez byli zadowoleni. 


Facet chwilę się zastanawia... 


Mam - mówi po chwili - najlepiej by było,

 gdyby pan się powiesił:

 sznurek tani, wszystkie media napiszą, a i załoga się 

ucieszy...


                               **********

Szczur spotyka mysz
- Cześć mała.
- Cześć, co słychać?
- Wiesz, nieciekawie jak zwykle zresztą. Powiedz mi, jak to jest: ciebie ludzie nawet lubią, głaskają, kupują, karmią, a mnie jak widzą, to aż wrzeszczą z obrzydzenia.
- Kochany, to proste: ja mam lepsze public relations!
Jaka jest różnica między reklamą a public relations?
Taka sama, jak między dwoma facetami.
Pierwszy opowiada o sobie kobietom, że jest wspaniały, świetny, nie ma sobie równego jako kochanek
O drugim mówią z kolei kobiety: wszystkie jego znajome wzdychają i opowiadają sobie z podziwem, jaki jest cudowny, fantastyczny, chociaż trudno byłoby powiedzieć dlaczego.




32 komentarze:

  1. Uleczko, bardzo Ci dziękuję za nominację :). Chętnie ją przyjmę, ale problem będzie, jak sama wiesz, hehe, z resztą nominowanych. Gratuluję przy okazji Tobie, moja najwierniejsza Blogowiczko, sukcesów i wyróżnień. Buziaczki. ps.Postaram się nie zawalić sprawy ;) Maya

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam problem Majka. Tym się nie przejmuj-;)) Ciesze się że wyróżnienie przyjmujesz bo kto jak nie Ty na nie jak najbardziej zasługujesz-;)) Buziole serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej tam... :). Niby za co zasługuje? Nie zrobiłam nic szczególnego... Maya

      Usuń
    2. Szczególne w tym jest to że przez te 5 lat cały czas tu jesteś ze mną-;)

      Usuń
    3. I Ty ze mną :). Melduję posłusznie: zadanie wykonane, heh. Buziol. Maya

      Usuń
    4. Byłam już u ciebie i widziałam. Ciekawa jestem ilu chętnych się zgłosi he he. Buziolki-;))

      Usuń
  3. Gratulacje za wyróżnienia :-)
    Dobre kawały szczególnie ten ostatni :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Uleczko :)))))) A mnie jak wiesz - dobrze z Tobą, jak w dobrym, zgodnym małżeństwie :)))Całuję, pozdrawiam serdecznie i życzę nam wielu jeszcze lat w takiej symbiozie i zrozumieniu ::)))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to dobrze że w życiu są ludzie z którymi nam jest po drodze. Tak w realu jak i tu wirtualnie-;)) Przed chwileczką rozmawiałam telefonicznie z moja serdeczna przyjaciółką z lat dziecięcych. Dowiedziałam się że jej siostra cioteczna z która chodziłam do jednej klasy w podstawówce ,w marcu zmarła na raka. Co to teraz jest z tym rakiem. Okropność(-; Niestety my sobie możemy życzyć jeszcze tych długich lat, ale wszystko w rękach Siły Wyższej niestety. Zdrowia i pogody ducha sobie życzmy. a całą resztą niechaj Pan Bóg włada . Pozdrawiam cię bardzo serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Uleczko:) Jak wiesz sama dobry towar nie potrzebuje reklamy więc Twoj blog także:) sam się prezentuje najlepiej jak potrafi i niech tak pozostanie:) Uściski - axis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrodziłam ciebie . Jak mało kto na nagrodę zasługujesz poetko mila. Buziaki posyłam-;))

      Usuń
  7. No to i ja dorzucę dowcip:

    Sposób na kiepskie notowania w prasie

    Szef wzywa szefa komórki PR w firmie:
    - Słuchaj - mówi - mamy kiepskie notowania w prasie, wymyśl coś. Ale ma być tanio, żeby wszystkie media o tym mówiły i żeby pracownicy tez byli zadowoleni.
    Facet chwilę się zastanawia...
    Mam - mówi po chwili - najlepiej by było, gdyby pan się powiesił: sznurek tani, wszystkie media napiszą, a i załoga się ucieszy...

    Także pozdrawiam i gratuluję-Kormoran

    OdpowiedzUsuń
  8. He he Kormoranie ten dowcip jest tu na planie i nagroda dla ciebie również Pozdrawiam serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ups Uleczko przekazywalem Twoj dowcip dalej i wkleil mi sie u ciebie a mial byc ten dowcip:

    Od czasu, jak spróbowałam nowego "Dove"
    moja skóra odmłodniała, stała się delikatna, przyjemna w dotyku - taka aksamitna wręcz. Zmarszczki się zmniejszyły a rysy wygładziły. Poczułam się młodsza i piękniejsza. Przybyło mi nowych sił.
    Aż sama się zdziwiłam!

    Chociaż w smaku - mydło jak mydło...

    Roztrzepany -Kormoran :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie Eskimoska he he. Podobno im nasze mydło smakuje. Odbierz zasłużoną nagrodę dla Waszego zespołu na twoim blogu. Należy wam się jak mało komu-;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie dziękuję za zaszczyt! Ja chyba nie dam rady nominować jedenastki, przepraszam. Wszyscy są mi jednakowo bliscy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym nominowaniem to własnie Azalia napisała stara prawdę taką ,że ludzie niemianowani (czasem przez zwykle przeoczenie) się potem obrażają. Pozdrawiam Grażynko, cieszę się że jesteś tu już bardzo długo ze mną na tym blogu a ja także dziennie do ciebie zaglądam. Uściski serdeczne-;)

      Usuń
  12. Uleczko, wielkei dzięki za wyróżnienie. Nagrodę przyjmuję, ale nie będę nikogo wyrżniać, bo już kilka razy tak się bawiłam i parę osób się obraziło, że ich nie wyrózniłam. Jak ten czas leci, Ty już pięć lat, a ja za parę miesięcy cztery, a wydaje się, ze dopiero zaczynałam. Nie wiem co się działo, bo po poprzednimi dwoma postami wpisywałam komentarze i mnie system odrzucał i to kilka razy. Może dzisiaj nie zrobi mi świństwa?
    Na zakończenie wznszę toast gorącą kawusią: Niech żyje "stara" gwardia blogowa!
    Buziole ślę

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Azalia. Tekst który tu wystawiam na widok publiczny kopiuję i wklejam przezornie na stary onetowy blog. Więc masz możliwość wyboru wpisywania komentarza jeszcze na moim starym blogu bo własnie na tamtym piszę juz 5 la a nawet nie wiedziałam że ty także juz 4 lata piszesz. Początkowo byłaś u mnie dziennie. Teraz masz tak dużą ilość wiernych ci komentatorów że wierzę ci ze nie jesteś w stanie sprostać wszystkich wymagań i być dziennie wu każdego w komentarzach.Nawet nie wiesz jak bardzo sobie cenie twoja wirtualna przyjaźń kochana. Jeszcze długiego czasu komentowania sobie nawzajem życzmy. Buziaki serdeczne Grażynko kochana-;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj mokro- niedzielnie! Cieszę się z deszczyku bo roślinom i nasionkom potrzebny, tulipanki zamknięte ale chyba jeszcze piękniejsze. Uleczko, zawszem ciekawa co u ciebie nowego i bez wizytki u ciebie nie może być... Czołówkę masz śliczną, żonkile to też Boże cuda, a najbardziej lubię te narcyzki białe z czerwonym kółeczkiem, pachną że nie wiem :))) Ze starym jestem pochlastana, więc nieciekawie, ale tobie miłej niedzieli życzę Uluś- Adela

    OdpowiedzUsuń
  15. Może maila mi napiszesz co się stało Adela. Ale daj mi znać tu w komentarzach jak kiedykolwiek do mnie na pocztę napiszesz bo ja tam nie zawsze zaglądam. odpust w deszczu to u nas niestety przewaga . Mnie to nie przeszkadza, a rośliny potrzebują ten deszcz. Pozdrawiam Adela-;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie Uleczko za wyroznienie dziekujemy:) cale nasze grono poetow sklada Ci wielkie uklony:) Pozdrawiam-obserwator

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się że wam się to wyróżnienie podoba. To ja pięknie się kłaniam wam wszystkim poetom wzajemnie-;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam. taka niby zwykła nagroda a jest taka mobilizująca do dalszego pisania, do dalszej pracy. Miło nam , że naszą skromną stronkę spotakało wyrożnienie-pozdrawiam eris ta od Kormorana:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro aż tak mobilizująca to jeszcze bardziej się cieszę że przyjęliście to wyróżnienie. Jest mi bardzo miło eris -;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuje ,zaraz umieszcze to u siebie ,jest mi bardzo miło już dawno nikt nie pomyślał o żadnym wyróżnieniu ,tym bardziej że jakoś moje komentatorki umilkły i się wykruszyły ,jednak pare daje znać o sobie ,jeszcze raz dziękuje :):):):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się że przyjmujesz to co ci się słusznie należy Bogusiu. Też to zauważyłam że brakuje tam u ciebie tej wielkiej ilości komentarzy. Ale tak juz jest że ludzie pojawiają się i czasem szybko im się znudzi. Cenię sobie takich blogowiczów których podobnie jak ciebie odwiedzam juz dobrych kilka lat i to z wzajemnością co tym bardziej cieszy. Pozdrawiam serdecznie Bogusiu mila-;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Powitanko! Uleczko wysłałam ci elemelka :-)) Twoja Adelka

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz co ja chyba normalnie niedowidzę,
    przeczytałam i doszłam do wniosku ,że mnie nie ma :-)))))
    Przepraszam za moją gafę ...
    Dziękuję bardzo i ślicznie dziękuję za wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. No nareszcie, a ja juz myślałam że nie zależy ci. Trochę mi smutno było. Uściski serdeczne-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga