poniedziałek, 22 sierpnia 2016

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Znacie Głogówek? Nie? Ja też nie. No to sobie razem trochę poczytajmy tu w necie , bo chyba warto.

 Miałam pojechać na kilka dni z grupą po Opolszczyźnie i już nawet walizkę miałam popakowaną, ale nie pojechałam. Coś mi dolega, ale to nie choroba,tylko jakaś słabość mi doskwiera ostatnio i brak ochoty do wszystkiego. Przyjaciółka Małgosia pojechała pomimo kaszlu, ale Ona potrzebuje być wśród ludzi i tam pewnie zdrowie jej wróci. Ale dla mnie pokój 3 osobowy z kaszlącą Małgosią-ech-odpuszczam to sobie tym razem. Jutro będą w Głogówku. Znacie Głogówek? Nie? Ja też nie. No to sobie razem trochę poczytajmy tu w necie , bo chyba warto.




Przedwojenna pocztówka Głogówka- Rynek

https://pl.wikipedia.org/wiki/G%C5%82og%C3%B3wek

Panorama Głogówka

2 Kościół cmentarny św. Krzyża



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga