wtorek, 28 czerwca 2016

Odmowa odszkodowania




poniedziałek, 13 czerwca 2016


poniedziałek, 13 czerwca 2016


 

 
 
 
 
Popatrzcie sami. Czy tam nie jest jak w raju??
 
 
 
 
 
A te zdjęcia potrzebne są mi na dziś do biura podróży. Dlatego tu są
 
Wczoraj dostarczono mi pocztą odmowę  ubezpieczyciela i już na samym wstępie widzę nieprawidłowość.
Data szkody 12 czerwca-data zgłoszenia 20 czerwca . Dobrze że to tu mam na blogu . Bo pisaliśmy pismo zaraz 13 czerwca i w tym samym dniu je wysłałam pocztą poleconą
 
 
 
 Bo byłam w biurze i napisali mi wniosek o odszkodowanie zaraz po przyjedzie czyli jak widać to tu na blogu w poniedziałek a w nocy z niedzieli na poniedziałek przecież ta popsutą walizkę odebrałam. Jadę do biura będziemy dalej pisać bo sympatyczna Pani z biura mnie do tego zachęcała. Piszą w piśmie że nie płacą odszkodowania za popsute walizki bo nie podlegają ochronie ,,pojemniki bagażu" a to są ich zdaniem nasze walizki
.Podpis.. dział likwidacji szkód.
 
 
 
 
 
 
 

Problemy z bagażem


W PRZYPADKU PROBLEMÓW Z BAGAŻEM PROSIMY PRZED OPUSZCZENIEM STREFY ODBIORU BAGAŻU PORTU LOTNICZEGO KONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGĄ BIURA  LOST & FOUND, W CELU DOKONANIA FORMALNEGO ZGŁOSZENIA ZASTRZEŻENIA.

Bagaż uszkodzony
(uszkodzenie walizki/torby, uszkodzenie zawartości, braki w zawartości) 

Zgłoszenie szkody
Jeżeli po przylocie stwierdzą Państwo, że bagaż uległ uszkodzeniu, prosimy niezwłocznie zgłosić szkodę i sporządzić protokół szkody. Następnie otrzymają Państwo oficjalne potwierdzenie zgłoszenia szkody wraz z numerem referencyjnym (protokół prosimy zachować do zakończenia sprawy).
W sytuacji niezgłoszenia szkody bezpośrednio po przylocie w porcie lotniczym i odbiorze bagażu, zawiadomienie może być dokonane pisemnie w terminie nie później niż do 7 dni od daty jego odbioru. Należy jednak podkreślić, że w przypadku takiego zgłoszenia konieczne jest udowodnienie, że szkoda nastąpiła w czasie, gdy bagaż pozostawał pod opieką przewoźnika.
PLL LOT S.A. nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z utratą walorów estetycznych bagażu, wynikających z jego normalnego zużycia na skutek eksploatacji, tj. zarysowania, otarcia, wgniecenia; szkody powstałe w wyniku przeciążenia i przeładowania, pęknięcia szwów, wyrwania ząbków suwaków. Dodatkowo przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z działaniem zgodnym z przepisami i wymogami władz państwowych w tym security i/lub niezastosowaniem się pasażerów do nich.
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga