czwartek, 10 marca 2016

czwartek, 10 marca 2016


Tegoroczne bazie zwisające


http://ogrodnictwoaz.blogspot.com/2011/03/bazie-kotki.html (pod tym adresem więcej o tych kotkach)


Zdjęcie kotków tegoroczne- moje - z mojego ogrodu


 




A już myślałam że z mojej winy tu na blogu coś się popsuło.
 A to jak się okazało, nie jest moja wina. Uf zaraz mi lepiej,bo nie lubię dzwonić o pomoc do mojego starszego Syna. Ma przecież własne życie i mało czasu nawet dla siebie, to staram się Go moimi sprawami jak najmniej obciążać.
 Jednak wczoraj się ucieszyłam że mogłam się zabrać na zakupy do Lidla z moją starszą Synową, (sama mi to zaproponowała) bo jakoś ostatnio się męczę wlokąc za sobą torbę pełną zakupów.

 W ogóle się ostatnio szybko męczę i krzyże mnie bolą.
Staram się rozruszać moje leniwe ciało po tej zimie, a wczoraj nawet schody do domu umyłam, w ratach he he, ale coś jednak zrobiłam.

 Róże  które dostałam w Walentynki dalej moje oko cieszą przy wejściu do domu, i dlatego zdjęcie pamiątkowe im zrobiłam.
Ta data na zdjęciu nieprawdziwa bo zdjęcie zrobiłam 8 marca. (nie przestawiłam datę na aktualną w aparacie)
  

Miłego dnia -;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga