środa, 28 października 2015

Jest takie miejsce na mapie świata , nic szczególnego, ale to moje miejsce

środa, 28 października 2015

Jest takie miejsce na mapie świata , nic szczególnego, ale to moje miejsce, takie zwyczajne moja Mała Ojczyzna




W drodze na zakupy dziś szłam z moim aparatem fotograficznym nie najlepszego kalibru, i cykałam fotki po drodze. Od zawsze tędy chodzę. Dziś kilka ujęć drogi(do szkoły jako 6 letnie dziecko już tędy chodziłam). A dziś był taki słoneczny piękny jesienny dzień..





Kiedyś była tam budka i strzeżony przejazd pociągów. Teraz trzeba piekielnie uważać bo przejazd jest niestrzeżony. To na tym przejściu pociąg w 1992 roku nieszczęśliwie potrącił mojego Męża. Ech straszne to wspomnienie.






















A z zakupami wracam także tędy, a to po drugiej stronie torów tak to wygląda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga