niedziela, 14 czerwca 2015

"Żyć - to myśleć"( ale nie w takie upały hehe)

http://tematmoda.pl/jak-nosic-klapki/

Podobają mi się  jej nogi i klapki hehe


klapki modne lato 2015










**********************************************************************************http://www.ofeminin.pl/trendy-w-modzie/jak-sie-ubrac-w-upal-d52821.html

Latem (a szczególnie w słoneczne i upalne dni) unikamy ciemnych kolorów, które nie odbijają światła. Schowaj więc głęboko w szafie czarne bluzki, granatowe sukienki i noś jasne barwy.






16 komentarzy:

  1. Usiłowałam dziś nabyć sobie klapki na wyjazd, takie z zakrytymi palcami... Ni cholery, że tak brzydko powiem! Moje nożne paznokcie nie są zbyt wyjściowe, niestety... Tymczasem klapków moc, ale każde z otwartymi paluchami. A te z zakrytymi niewymiarowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby towaru mamy w bród a jak coś się potrzebuje to nie zawsze można znaleść tak od razu..

      Usuń
  2. ... wstaję, bo dzisiaj inaczej ... a tak bym sobie jeszcze pospał ... no, ale trzecie przykazanie mnie wzywa ... lubię klapki, ale męskie i 45 ... łapa jak u złodzieja ... miłej niedzieli ~Uleczko ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki z Ciebie człowiek to też i nóżki nie mogą być maleńkie, hehe.Miałam gości. Ale poradziłam sobie. Pozdrawiam już wieczorkiem Andrzeju-;))

      Usuń
  3. Wydaje mi się że klapki nie są bezpieczne do chodzenia. Bardzo łatwo skręcić sobie nogę w takich klapkach na obcasie. Ale przyznaję, że niektóre są śliczne.
    Nareszcie mamy ciepełko Uleczko - żeby się tylko za wcześnie nie skończyło.
    Serdeczności:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście trochę czasem popada, inaczej byłoby trudne do wytrzymania to ciepełko Stokrotko. Bo trochę jak dla mnie za ciepło. Serdeczności wzajemne-;))

      Usuń
  4. Rzadko chodzę w klapkach, bo mi się "odbija" pięta :(( Ale podobają mi się i czasem założę. Buziaczki Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu i obejściu teraz tylko w klapkach chodzę. Buziaczki wzajemne-;)

      Usuń
  5. Hejka :)))) Lubię wysoki obcas :)))) Tu po tych wertepach mogę o nich zapomnieć :P Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Mama opowiadała,że kiedy przenieśli się z miasta a mieszkali w śródmieściu i modne były buty na obcasie (lata 20 ubiegłego wieku) to w ciągu roku zniszczyła wszystkie swoje buty ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię klapki i wciąż je kupuję,bo najlepiej się mi w nich chodzi.Niestety,giczały bolą,puchną, stopy już nie do szpilek:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze się zawsze czułam w butach na obcasie, ale teraz także już raczej muszę wybierać to co wygodne dla nóg. Pozdrawiam Ewuniu-;))

    OdpowiedzUsuń
  9. -- klapki? ...oczywiście czasem wskakuje w nie, ale raczej w te na płaskim , no bo ten mój wzrost... nie bardzo lubię patrzeć na innych z góry....
    -- buziaczki...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak wysoka jesteś? buziaczki wzajemne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - no aż tak bardzo wysoka to może nie, ale te 172 i gdyby do tego wysokie szpilki... // a tak na marginesie, to bym najpierw musiała nauczyć się w nich " śmigać" // ... :)

      Usuń
  11. Rzeczywiście nie każda kobieta potrafi na tych wysokich obcasach z gracją się poruszać. Bo co innego stać przed lustrem a co innego chodzić na tych,,szczudłach.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga