poniedziałek, 21 stycznia 2013

Pociechy z wnuków, radości, zadowolenia.


Kochane Babcie wraz z bukietem kwiatów

 ślę Wam serdeczne życzenia.

 Zdrowia, 

pociechy z wnuków, radości, zadowolenia.


Kartki na dzien babci



. Słowo miłość jest nadużywane, ponieważ łatwiej jest nam powiedzieć, że 

się kogoś kocha 

niż udowodnić to w prostych codziennych uczynkach, przez zwykłe 

zachowania.





. Najbliższych trudno jest kochać, gdyż są inni niż my, 

mają swoje zalety ale także wady, które są dla nas irytujące. 


A przecież chyba  miłość polega na akceptowaniu bliskich w pełni takimi 

jacy są

 bez względu na ich niedoskonałości.


. Dziękując dziś naszym Babciom wyrażamy wdzięczność za to, że
  
wspierają nas na codzień,

 dają nam nadzieję, gdy wątpimy i pocieszają, 

gdy jesteśmy smutni.

 Wdzięczność za to,

 że są z nami niezależnie od sytuacji i wspierają nas przecież naprawdę z 

całego serca we

 wszystkim  tego co

 robimy.



18 komentarzy:

  1. Ja też życzę pociechy z wnuków i dużo radości z bycia babcią, Tobie i wszystkim Babuluńkom, zaglądającym do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę wzajemnie Grażynko kochana. Buziole-;))

      Usuń
  2. Nie jestem babcia jestem dziadkiem ale pieknie dziekuje za zyczenia i babci tez sle w druga strone duzo zdrowka:) Pozdrawiam- Kormoran

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś dzień dziadka. Wszystkiego najlepszego Kormoranie. Uściski serdeczne-;))

      Usuń
  3. Same dobre życzenia dla babci od babci! I niech nam zdrowie dopisuje :-)Adela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowie najważniejsze, więc wzajemnie Adela życzę ,i serdecznie cię pozdraqwiam-;))

      Usuń
  4. I Tobie Uleczko tez najlepsze życzenia zdrowia, dużo radości i uśmiechu:) Buziaki:) Ella

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim babcią i dziadziusią samych dobrych dni w zdrowotności na długie lata oraz Tobie Uleczko życzy ***alutka**
    Ps. Ja już od dawna nie mam babć i dziadziów,ale moja jedyna wnusia zawsze o nas poamieta w tym dniu i prezencik przywozi. Pozdrawiam cię Ula bardzo,bardzo serdecznue :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alutko tęsknię za tobą w tych komentarzach. Pozdrawiam cię bardzo cieplutko-;))

      Usuń
  6. Mam nadzieję,że każda Babcia i każdy Dziadek otrzymali życzenia i buziaki od ukochanych wnuków:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieje Reniu. Pozdrawiam serdecznie-;)

      Usuń
  7. Dziękuję, i Tobie kochana Uleczko zyczę radości bycia Babcią nie tylko w tym dniu :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem babcią az 6 razy. Najstarszy konczy studia. Zdrowia sobie życzmy. Pozdrawiam serdecznie-;)

      Usuń
  8. A ja Dzień Babci spedziłam w łóżku kaszląca i kichająca... Ale parę dni przedtem byłam na uroczystościach babciowo-dziadkowych w przedszkolu u Pytalskiego, a Szczerbaty przesłał mi swój rysunek przez internet.
    Babcia Uleczce wszystkiego najlepszego życzy Babcia Stokrotka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę w tym roku na żadnej z tych wzruszających uroaczystosci. Szkoda, ale nie wychodzę jeszcze z domu i także na lekarstwach jestem.Współczuję Stokrotko i zdrowia życzę . Gratuluję ci wspaniałych wnuków-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga