poniedziałek, 23 maja 2016

poniedziałek, 23 maja 2016


Nie darz nienawiścią ludzi, którzy ci zazdroszczą – Oni czują się od ciebie gorsi

A kto się lubi czuć gorszy. Nikt, no nie?

Znalazłam to przed chwilką w sieci. Warto się nad tym zastanowić choć na chwilkę. Przecież to dotyka nas wszystkich po trochu..

Dziś u siebie tu sprzątam pokoje po kolei i jak na razie jestem w trakcie sprzątania sypialni. Piękna pogoda więc wietrzę pościel na balkonie. Ale idzie mi robota jak po grudzie i musze często robić sobie przerwę. Moim żółwiom także już wodę zmieniłam, i uwolniłam młodego ptaka który fruwał przy oknach w salonie i mi nafajdał na kanapę. Uciekł najwidoczniej Tygryskowi. Miał ten Kos szczęście he he.. 

                                  *******************


Wschód słońca widziany z mojego okna w październiku ubiegłego roku.



A tak wyglądał wschód słońca pod koniec listopada także w ubiegłym roku. Teraz znów słoneczko wschodzi po lewej stronie wieży kościoła hen za naszym lasem. Bardzo lubię te wschody słońca i  napatrzeć się nie mogę, tak piękny to widok



Wschód słońca widziany z mojego okna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga