poniedziałek, 30 listopada 2015

I po co to ciągłe chciwe liczenie, kto więcej ma

poniedziałek, 30 listopada 2015


I po co to ciągłe chciwe liczenie, kto więcej ma


http://www.tekstowo.pl/piosenka,budka_suflera,tyle_z_tego_masz.html






I po co ten pośpiech, ten nieustanny na oślep bieg,
Na wszystko dokoła stale zachłanny przed siebie pęd?


Od świtu do zmierzchu, nocą do rana rozwarcie ust,
By zawsze móc więcej jeszcze w nie złapać, niż
zmieści brzuch.


I po co to ciągłe chciwe liczenie, kto więcej ma
Bez sensu i celu wieczne krążenie jak ćma,







 jak ćma…


                         ***********************





Wczorajszy kolaż(pstrykałam sobie fotki w salonie)


Ach nie chce mi się sprzątać, a muszę....tyle się tego nazbierało, a mało co z tego to sobie sama kupiłam. Szkło i książki po Teściach. Trzeba pucować a mało się już z tego korzysta....

                                 ************************



Nieproszeni goście za płotem u mojego starszego Syna. Pewnie to te same które mi przeryły mój trawnik..








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga