piątek, 3 lipca 2015

upalny lipcowy piątek

Laptop. Drink, Okulary, Morze, Latohttp://allrecipes.pl/przepis/6957/mro-ona-kawa-z-lodami.aspx?o_ln=SimRecipes_Photo_3&o_is=SimilarRecipes

idealna w upalne popołudnie...

 Przygotowana z kawy rozpuszczalnej, mleka i lodów waniliowych. Pyszna!



Zdjęcie do przepisu: Mrożona kawa z lodami


  • 2-3 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
  • 3 łyżki lodów śmietankowych lub waniliowych
  • 1/3 szklanki mleka
  • 1/3 szklanki wody
  • 2 łyżeczki cukru
  • czekolada w proszku do posypania

  1. Do blendera wrzucić wszystkie składniki 
Bez blendera także się da. Wlać do szklanki zimne mleko i przegotowaną wodę albo niegazowaną wodę mineralną, łyżeczkę kawy rozpuszczalnej, gałkę lodów czekoladowych albo waniliowych, na to śmietankę w sprayu. i gotowe 

15 komentarzy:

  1. albo dać wszystko do słoika, zakręcić, potrzepać i gotowe:)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoik zamiast miksera. Tyż piknie-;)))

      Usuń
    2. /dziękuję za życzenia miłego dnia. Dziś juz sobota. Czekam na szklarza. Znów wydatki ale pęknięte szyby wymagają naprawy....

      Usuń
  2. Uleczko, mam miły chłodek w pracy z czego bardzo się cieszę, mamy lokal w takim szczęśliwym miejscu, że latem chłodno a zimą ciepło. W domu też ok, lubię słońce i ciepełko, ale nie spiekoty, Moja kuzynka opalała się na okrągło razem z córką i twierdzi że to jest chyba przyczyna raka piersi na którego obie zachorowały, podobno słońce to pożywka dla raka. Wszystko co w nadmiarze jest nie teges. Pozdróweczki z cienia pod czereśnią od adeli :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam też taka pracę że nawet w największy upał siedziałam w biurze w swetrze.Miałam wczoraj gościa który siedział sobie w cieniu, a ja gotowałam w kuchni ale było milo..

      Usuń
  3. ... cały dzień w spiekocie ... teraz dopiero luzik ... może nic mi nie będzie ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to uważaj na siebie bo takie upały to nie żarty..pozdrawiam wzajemnie-;))

      Usuń
  4. Zapisałam, zrobię taki pyszny deser. Pozdrawiam Uleczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrożona kawa to pychotka Aniu. Pozdrawiam już sobotnio-;))

      Usuń
  5. Fajnie jest. Cały dzień siedzę pod brzózką a nogi mam w dużej miednicy z chłodną wodą...
    Serdeczności Uleczko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to można sobie wypoczywać hehe. Buziaki-;))

      Usuń
  6. W moim mieszkanku na tyle chłodno, że nogi mam pod kocykiem. Za to na zewnątrz skwar upiorny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tu u mnie w mieszkaniu jest 28 stopni przy zasłoniętych oknach tu od wschodu. Na dworze jest teraz chłodniej .. ale będzie upalnie...

      Usuń
  7. To jeszcze raz ta sama Stokrotka.
    Chciałam się dowiedzieć jak się czujesz??? Wszystko w porządku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku Stokrotko kochana. Gościa wczoraj miałam stąd to,że dopiero dziś komputer włączyłam..Buziaki-;))

      Usuń

Archiwum bloga