wtorek, 7 lipca 2015

kolejny gorący dzień.

http://czterykaty.pl/czterykaty/56,97463,14400439,A_jednak_otworz_okna_,,6.html

Za gorąco w mieszkaniu? Sześć prostych sposobów, by obniżyć temperaturę pomieszczeń

red.

07.08.2013 11:09
A A A Drukuj
Fot. Amy JohanssonShutterstock.com

Okna można otworzyć po zmroku, wtedy jest chłodniej. Wietrz mieszkanie przez 4 do 6 godzin, lub do rana. Rześkie poranne powietrze ułatwi poranne wstawanie i przygotuje na kolejny gorący dzień.

Jest po północy. Spać się nie da pomimo otwartych okien...

10 komentarzy:

  1. U nas dziś stosunkowo chłodno. Najpierw lało, potem wiało nielicho... Aż się bałam, czy prom do Szwecji z córcią na pokładzie wyruszy...Wyruszył!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze że się chociaż tam u Was ochłodziło. Tu teraz w mieszkaniu rano po godz 7 mam juz 28 stopni. Też bym się martwiła. Wszystkiego dobrego Córce Twojej życzę . Masz prawo byc z niej dumna. Buziaki-;))

      Usuń
  2. ... że grzeje, to nic ... zimą też będziemy narzekać ... a jak zasnąć? ... proponuję wtulić głowę w podusię, pomyśleć o czymś/o kimś sympatycznym ... no, choćby o mnie ... i chrapiemy na całego ! ... pozdrawiam ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubiłam jedynego na cale szczęście komara, i spałam potem nawet do samego rana. Śnił mi się mój starszy Syn i to ze go z pracy zwolnili...pozdrawiam-;))

      Usuń
  3. U nas wczoraj było 36 st. Mimo zasłoniętych okien, już powoli dom się nagrzewa. Mąz od 3 rano siedział ba tarasie. Teraz wyjeżdża do pracy z wielkim stresem.
    Buziaczki Uleczko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropność takie upały!!! Żałuje tych którzy pracować muszą. Mój Brat dostaje dziś rozrusznik . Jest od tygodnia w Zabrzu w Kardiologii gdzie Go z Gliwic przenieśli.Miał wylew i na nogi stawać ma trudności.ech..Buziaczki Aniu-;))

    OdpowiedzUsuń
  5. W te upały mam pouchylane w dzień okna, ale szyby chronione żaluzjami tak, by odbijały promienie. Na szczęście bloki są tak usytuowane, że słońce krótko operuje no a poza tym u mnie parter. Nocą okna szeroko otwarte, moskitiery w oknach.
    Najważniejsze to nie wychodzić w ten upał z domu.
    Miłego, chłodniejszego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo to że jak na razie temperatura w domu taka sama jak wczoraj jednak jakoś samopoczucie u mnie lepsze. Na zewnątrz jak nie muszę w ciągu upału nie wychodzę. Dopiero wieczorkiem się odważam.Ładnie mieszkasz jak na tak wielkie miasto. Zimno źle gorąco źle i jak nam wygodzić. Pozdrawiam Anabell serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  7. O tej metodzie z wodą to i ja wiedziałam i wiatraki u mnie po mieszkaniu hasają. Z reszty rad skorzystam. Uff, jak gorąco.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś trochę lepiej się czuję.Podobno idzie ochłodzenie. Oby, ...Serdecznie Cię JaGa pozdrawiam-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga