poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Ten poniedziałek tez nie będzie trwać wiecznie. Milego dnia zaglądającym tu do mnie-;))





********************************************************************************



To naprawdę jest Wielka Sztuka no nie? Ech ten Phil Bosmans, jedna malutka malinka hehe..mało komu by wystarczyła no nie?? Zawsze chcemy jednak więcej, i więcej, i więcej.....

 Przeżywamy rok za ro­kiem, żyjemy tyl­ko tym, co przy­niesie  ma­terial­ne, wi­doczne zys­ki. A co z te­go ? Kiedy uświada­miamy so­bie, że te nasze dni są i tak po­liczo­ne, ech... 
***************************************************
Jest teraz dopiero 7,25 raniutko, a ja już moją poranną kawę tu kończę. Wyspana, zaczynam ten poniedziałek, i zobaczę co mi przyniesie. Trochę tu powklejałam takie mądrości- po to, by się trochę intelektualnie filozofią pożywić, hehe,(tu na blogu) bo ja raczej życie w realu traktuję normalnie i bez wielkiej filozofii. Wolę brać się za robotę. A tej mi naprawdę tu u mnie nie brakuje..

8 komentarzy:

  1. Mam podobnie: wprawdzie chętnie czytam mądre sentencje, ale jako realistka stoję mocno na ziemi i wiem, że to, czy będę miała wokół siebie schludnie i czysto, czy będę siedziała w barłogu, tylko ode mnie zależy, he, he :) Ale biorę sobie do serca takie mądrości, ustawiają do pionu. Buziaki Uleczko, zimno i szaro u nas :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umyłam podłogę w kuchni i trochę się zmachałam przy tym hehe. Muszę pójść kupić kwaszona kapustę i kartofle. Dziś mam wątróbkę drobiową na planie . Pozdrawiam Aniu-;))

      Usuń
  2. ... dzisiaj pracusiem nie będę ... poleniuchuję ... jeno myśli zebrać muszę ... przede mną ważne sprawy, godzi się przemyśleć, poukładać ... no pewnie, coś tam zepchnę ... bo Ty tego nie lubisz a Ania to by się śmiała gdyby zastała mnie w barłogu ... pozdrawiam ... jest 8.59 ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro to ważne sprawy to rzeczywiście warte przemyślenia Andrzeju. Uściski serdeczne-;))

      Usuń
  3. Pozdrawiam Cię z rana, ja już po kawce...nic nie planuję, bo zaraz znajdzie się coś co mi przeszkodzi...najlepsze jest to, że nic nie muszę tylko chcę coś zrobić! A w dużym domu i ogrodzie zawsze się coś znajdzie i to jest najfajniejsze!! Pozdrawiam serdecznie i cieplutko, bo niby słoneczko, a na dworze zimno.Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga to Twoje,,najlepsze jest to, że nic nie muszę tylko chcę coś zrobić!" Podobnie i ja tak dziś mam, ale nie zdarza mi się to już tak nagminnie ze mi się chce,hehe Na dworze u nas na razie 9 stopni.. Pozdrawiam Cię Aga bardzo serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  5. kobietawbarwachjesieni:
    Świetne sentencje. Od razu podnoszą na duchu. Dużo słonka i radości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słonko jest, ale bardzo zimny wiatr. A radość mam kiedy widzę tak miły komentarz-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga