poniedziałek, 20 października 2014

resztę później Wam dopowiem.

Dziś imieniny mają Irenki, a jutro Urszulki..i 10 urodziny mojego wnuczka Kamilka


Uśmiechnijmy się solenizantki, 
puchary szampanem napełnijmy prędko, 
Nasi goście niech piją Nasze zdrowie, 
resztę później Wam dopowiem.




Obrazek z sieci

To właśnie jak na tym obrazku własnie teraz czynię, czyli sobie i innym staram się tu osłodzić poniedziałek. Miłego dnia zaglądającym tu do mnie życzę pomimo że jakoś pochmurno za moim oknem...

teraz jest już południe a ja wróciłam z zakupów. Posiedziałam na mojej huśtawce w ogrodzie i zjadłam pyszne prosto z drzewa czerwone jabłuszko.Pogoda teraz słoneczna aż się do domu wracać nie chciało.

Dziś prawie nie muszę gotować tylko jarzynki z wczorajszym rosołkiem zmiksuję i będzie pyszna zupa krem.
Po wczorajszym bardziej obfitym jedzeniu , dziś coś mniej obfitego,hehe.. 

11 komentarzy:

  1. Z okazji jutrzejszych imienin, już dzisiaj składam Ci Uleczko najlepsze życzenia zdrowia i pomyślności :)
    Jesień dotąd była łaskawa ale deszcz już też bardzo potrzebny. Pozdrawiam serdecznie- adela

    OdpowiedzUsuń
  2. Prymuska dziś jesteś. Cieszę się Adela, i serdecznie Ci dziękuję. Pozdrawiam wzajemnie-;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I muszę dodać bo mi umknęło, że blog Judith- głęboki ale też ciepły, z humorem, egzotyką- wyjątkowy. Oby Jej niedomagania nie postępowały... a.

      Usuń
  3. Gdyby tylko niedomagania , Ale niestety to bardzo poważna sprawa. Może zdarzy się jednak cud, bardzo wszyscy Jej tego życzymy Adela..

    OdpowiedzUsuń
  4. ... Irena ... to były mojej mamy imieniny ... córka na drugie ma Urszula, na pierwsze Joanna ... tato wybierał ... a dla Ciebie ~Uleczko na jutro i cały rok ... "dużo zdrowia, miłości i dostatku " ... i to jeszcze ... http://youtu.be/bYDalSztDQU ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na koniec śpiewają wszystkiego czego chcesz hehe. Praktyczne życzenie no nie? A cóż to jeszcze prócz zdrowia możemy sobie życzyć. Miłości, owszem moich bliskich, chyba mnie po swojemu i kochają tylko czasu maja za mało . Ale tego to ja akurat rozumiem i pretensji do nich nie mam aż tak.Wiedzą gdzie jestem jak coś . potrzebują. Irena to bardzo ładne imię a Joasia także. Ja drugiego imienia nie mam, za to odbiłam to sobie na bierzmowaniu i mam Maria Magdalena hehe. Andrzeju duża buźka za te piękne życzenia-;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam na drugie imię Urszula. Piękne imię.
    Za parę godzin jest jutro. To ja ciut wcześniej złożę życzenia :
    Uleczko kochana,życzę Ci zdrowia, pomyślności, nieustającego ciepełka w Twoich dobrych oczkach, radości z najbliższych, których mądrze kochasz. Życzę, aby każdy dzień był spokojny, a zegar wybijał tylko dobre godziny. Juz kiedyś pisałam, ale się powtórzę: bardzo się cieszę, że spotkałam Cię w tej wirtualnej przestrzeni, moją mądrą, życzliwą i kochaną Ulcię :)) Wszystkiego najlepszego, dołączam uściski i buziaki :))) I Franeczka Sinatrę jak mi się uda, bo z tym różnie u mnie bywa/.
    http://www.youtube.com/watch?v=egY8rUpxqcE

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i zawsze do łez wzruszające , a szczególnie piękne w wykonaniu Sinatry. Dziękuję Anna Urszulo, czyli i Ty masz jutro imieniny. Tobie również moje 100 lat.-;))) Życzeń wszak nigdy nie za wiele,a szczególnie tych dobrych i szczerych. Juz parę dobrych lat tu sobie prawie dziennie klikamy. Jesteśmy już prawie jak rodzina. Zawsze żałuję kiedy ktoś sympatyczny nagle przestaje się pojawiać w moich komentarzach, a ja się przyzwyczajam, i przywiązuje do ludzi którzy nadawają na podobnych falach jak ja.Dzielimy tu przecież nasze radości ale i czasem troski i zmartwienia. Nie zawsze znajdzie się w realu pod ręką przyjazne ucho chętne do wysłuchania tego co akurat mamy na sercu. Cieszę się za tym i jeszcze raz piszę. Bardzo Cię Aniu lubię. Buziaki i dzięki bardzo-;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dla Kamilka urodzinowe serdeczne życzenia :)

      Usuń
  8. Uleczko , to i ja ci życzę, to za chwilkę jest jutro, sto lat w zdrowiu!!!!!Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się do życzeń! Jesteś wspaniałą, ciepłą osobą, więc bądź taka dalej! Całego świata wprawdzie nie zadowolisz, ale się tym nie przejmuj. Nam, Twoim czytelnikom, sprawiasz co dzień wiele radości!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga