sobota, 7 września 2013

Nie możesz martwić się swoim wiekiem, bo to najgorsze co możesz zrobić.

http://vumag.pl/newsy/najstarsza-modelka-swiata,5- Nie możesz martwić się swoim wiekiem, bo to najgorsze co możesz zrobić.
 Jak tylko zaczniesz, od razu znajdziesz rzeczy, których w sobie nie lubisz, a wtedy jesteś skończona. 
Jest wiele rzecz, które mogłabym zrobić ze swoją twarzą, ale to nie miałoby końca – mówi China, która nie przejmuje się również innymi kwestiami, które spędzają sen z powiek wszystkim modelkom.
 – Nigdy nie byłam na diecie, nie ćwiczyłam, jem jak świnia i dużo piję – głównie wódkę. 
W dodatku wciąż palę - modelka przyznaje się do swoich grzeszków, niedopuszczalnych w świecie modelingu.

Ma 83 lata i jeszcze nie pożegnała się z pracą modelki. China Maachado - muza Givenchy i Richarda Avedona – opowiada o zmianach w świecie mody i obsesji wieku.



Najstarsza modelka na świecie

Getty Images
974                                                 *********************
Na spotkaniu w Łubowicach była pani z rocznika 1926 przez godzinę prowadziła Recital grając sobie akompaniament na  keyboardzie do śpiewanych pięknym głosem pieśni. Nie wyglądała absolutnie na swój wiek. Ale to są już wyjątki. Taki dar natury.

16 komentarzy:

  1. Piękny taki dar natury !!! Pozdrawiam Uluś :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dozyc starości -czemu nie hehe . Pozdrawiam serdecznie Aniu. Piekna pogoda za oknem tu u mnie-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ... nie licze, bo to nic, a nic nie daje, tylko moze... przygnebic /smiech/!!!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam liczyć w Twoim wieku jeszcze można hehe Serdeczności wzajemne

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze to co w sercu i głowie, a nie metryka;)
    Miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Metryka jednak nieodwracalna hehe Miłego wzajemnie Miśka-;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ot i dzieci wiedzą kiedy jest straość :)

    http://www.youtube.com/watch?v=5AcUmz30qH0

    Pozdrawiam -Livia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się dzieciom nie dziwię że uważają tych po czterdziestce za starych. Przecież dla nich 40 lat to strasznie dłuuuugo! Pamiętam jak wakacje były dla mnie dłuuugie. Uśmiałam się z ich wypowiedzi he he Pozdrawiam Livia serdecznie-;))

      Usuń
  8. Co to jest absolutna starość?
    -Kiedy wychodzisz z muzeum i uruchamia się alarm.:)))

    Jak wychodzę jeszcze się nie uruchamia więc nie jest ze mną tak źle:) Rząd w Polsce odmłodził wszystkich każąc pracować do 67 lat:)) Kormoran

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może lepiej juz muzea omijać w moim wieku Kormoranie miły he he.

      Usuń
  9. -- czasem mi się wydaje ,że jeszcze tyle przede mną... a czasem... no lepiej nie mówić... powiedzenie ; jak się obudzisz o czterdziestce i nic Cię nie boli , to znaczy , że nie żyjesz " sprawdziło się w stu dwudziestu procentach.... znaczy , żyję.... ale teraz słyszałam lepsze... ,, życie zaczyna się po pięćdziesiątce,,, po pierwszej, po drugiej... no a po trzeciej to już cały świat wiruje i jest piękny...." .. u mnie to już niedługo..... pozdrawiam w piękny ,słoneczny, niedzielny poranek...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aliczku bo jak dokuczają poważne choroby, to każdy wiek człowieka jest ,,stary". Zdrowia sobie zatem życzmy to i o starości niezależnie od metryki się zapomina ciesząc się życiem . Piękna pogoda dziś także tu na Śląsku. Pozdrawiam serdecznie-;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponoć każdy wiek ma swoje piękne chwile ,żeby to sprawdzić trzeba te wszystkie etapy zaliczyć ,pozdrawiam ,a ja po 60 i śmigam ze skrzyniami po 30 kg ,a klientki w m0im wieku ,a i młodsze to stare babcie o kulach ,brrrrr jak tak pomyśle że Bozia dała mi takie nie inne wcielenie to tylko jej dziekowac.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz naprawdę za co dziękować i tylko nie nadużywaj twojego zdrowia, bo się zdrowie ceni jak się tak jak mnie w tym roku popsuło, i tez miałam już pietra ze będę z laską chodzić ,i na całe szczęście mi przeszło ,odstukać w niemalowane drewno. To katastrofa nie móc się poruszać bez laski Bogusiu. U mnie to był jakiś wirus co mi cały organizm zaatakował. Teraz o takie wirusy nie tak rzadko ,bo można się zarazić i nawet lekarze nie wiedzą potem jak cię leczyć ,bo antybiotyki nie zawsze teraz są skuteczne. Zdrowia ci życzę kochana. Pozdrawiam bardzo serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń
  13. To się łatwo mówi, Uleczko, ale nie da sie tak całkiem nie martwić wyglądem. ja się staram, ale niestety, odbicie sowich zmarszczek widzę w twarzach mlodych rozmówców. Och, jakie to czasem bezlitosne odbicie...
    Pogoda

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się że cię tu widzę dziś u mnie w moich komentarzach Pogoda. Z takim punktem widzenia to tylko się niepotrzebnie dołujesz kochana. Każdy chciałby być wiecznie młody albo przynajmniej wiecznie młodo wyglądać. Ech.. cóż młodość nie wieczność. Pozdrawiam cię bardzo serdecznie-;))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga